Thursday, August 27, 2009

Aurel Cazacu ramane la butoanele industriei de armament

Aurel Cazacu se dovedeste a fi greu de urnit de la conducerea industriei de armament. Fostul director al Directiei Generale Industria de Aparare, din Ministerul Economiei, a participat ieri dupa-amiaza la sedinta Consiliului de Administratie al Romarm.Proaspatul demisionat de la sefia directiei respective, in urma scandalului DESINTCO, a condus sedinta actionariatului Romarm in calitate de presedinte al Consiliului de Administratie. Acelasi lucru il va face si in zilele urmatoare, in calitate de presedinte al consiliilor de administratie ale celorlalte fabrici de profil din Romania: Romaero, Avioane Craiova, IAR Ghimbav, Avioane Bacau etc. Aurel Cazacu a declarat pentru Jurnalul National ca demisia de la sefia directiei care coordoneaza industria de aparare nu are nici o legatura cu actionariatul in aceste fabrici. “Nu are nici o legatura CA-ul cu sefia Directiei. Eu am ramas in minister, urmeaza sa fiu numit intr-o alta functie”, ne-a declarat Cazacu. “Eu mi-am dat demisia de la directia generala. Pot sa raman simplu angajat in minister, asa cum sunt si altii. Pot sa raman si in actionariat, cum sunt si altii”, a mai explicat Cazacu. Intrebat in ce functie urmeaza sa fie numit, fostul director general a ocolit detaliile. “Nu stiu in ce alta functie, o sa vedem. Demisia mea urmeaza sa o inchei. Dureaza cateva zile. Sa vedem cui ii predau functia. Nu cred ca mai raman”, a batut Cazacu in retragere. El a confirmat insa pentru Jurnalul National ca va conduce in zilele urmatoare sedintele consiliilor de administratie ale celorlalte fabrici.(Jurnalul.ro)

Videanu , Cazacu si Frunzaverde?


2 comments :

Matilda said...

Întreb şi eu cu nevinovăţie : acest domn Cazacu este rudă cu ex-senatoarea Cornelia Cazacu ? Oricum are o pilă mare în PDL !

Marius Mina said...

Matilda, bun de verificat