Tuesday, May 22, 2012

Amfitrioanele penale ale Elenei Udrea- sifonarea Fondurilor Europene (episodul I)


(Favorizarea firmelor PDL in castigarea licitatiilor de lucrari pe POR si PO CTE (ex. SC Tehnologica Radion SRL, SC Delta ACM 93 )- tabel atasatsectiune document in sprijinul DNA, DIICOT, DGIPI, SRI si Procuratura Generala )


Urmare a articolului Amfitrioanele penale ale Elenei Udrea - sifonarea fondurilor europene, publicat în ediţia de atăzi, 23 mai, a publicaţiei Cotidianul, sub semnătura lui Marius Mina, în cadrul căruia se fac afirmaţii false referitoare la activitatea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului şi care aduc grave prejudicii de imagine acestei instituţii, facem următoarele

PRECIZĂRI

Activitatea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului se desfăşoară după reguli şi reglementări care prevăd mecanisme de verificare şi control aprobate şi verificate. În mod special, sistemul de verificare a eligibilităţii fondurilor europene nerambursabile gestionate de MDRT este stabilit prin proceduri de lucru auditate de Autoritatea de Audit din cadrul Curţii de Conturi şi agreate de Comisia Europeană.


Caracatita fondurilor europene si-a asigurat nutritia suculenta din bugetul obez al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului . Odata cu instalarea Elenei Udrea la butoanele jafului national , afacerile clientelei PDL au suferit un boom in profitabilitate. Cu "spatele" asigurat de Cotroceni si mafia transpartinica, Udrea si-a creat o structura infractionala din oameni loiali , multi dintre ei cu experienta in suveica banului public , inca din perioada anterioara accesului total al mafiei pedeliste, la putere. Promovati ca specialisti, cu suport larg , doctoranzii in sifonarea bugetului national si-au desfasurat activitatea nestingheriti. In acest moment, datoria externa a Romaniei depaseste o suta de miliarde de euro brut, fara a calcula deocamdata dobanzile. Sumele nu se regasesc decat infim in invesititii de infrastructura sau de orice fel. Le intalnim insa in contractele preferentiale pentru modernizare si cele de consultanta juridica, zona in care s-au scurs zeci de milioane de euro .
Incepand de astazi voi prezenta, incepand cu baza sistemului , detalii, contracte si nume implicate in procesul de fabricatie .
Dupa preluarea fraielor puterii de catre Guvernul Ponta, greaua mostenire ramasa in transee din perioada precedentului executiv se zbate intre existenta si subzistenta, incercand prin toate mijloacele sa ramana agatati de robinetul finantelor publice. Au plecat capeteniile dar locotenentii lupta la baioneta, incercand sa-si mascheze apartenenta desi notorietatea le este tatuata pe ambele maini .
Primul personaj extras din joben este Doina Surcel (declaratie de avere), Director general in Direcţia Generală Autorizare şi Plăţi Programe, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Un CV impresionant coroborat cu o experienta impresionanta in labirintul rambursarilor de TVA din perioada in care activa in domeniul Finantelor Publice.
*D-na Surcel conduce direcţia din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului care îndeplineşte atât funcţia Autorităţii de Management, asigurând verificarea eligibilităţii cheltuielilor efectuate de beneficiarii proiectelor finanţate prin Programul Operaţional Regional (POR), cât şi a Unităţii de Plată ce efectuează rambursările către beneficiarii POR.
Responsabilităţile domniei sale includ: Conceperea sistemelor de verificare şi autorizare a cheltuielilor care se decontează în cadrul POR, elaborarea standardelor de documente, definirea fluxurilor financiare şi a sistemului de gestionare financiară a POR.
Cu o experienta în domeniul gestionării fondurilor externe nerambursabile de cca 11 ani, tranzitând în domeniul dezvoltării regionale în 2001 după ce a ocupat anterior postul de director al Direcţiei de Control şi Rambursare TVA din cadrul DGFP Ilfov.
În perioada de pre-aderare, a fost responsabilă cu managementul financiar al fondurilor Phare la nivelul Agenţiei de Implementare Phare din cadrul MIE, cât şi cu elaborarea şi implementarea standardelor necesare funcţionării în sistem descentralizat extins al Agenţiei de Implementare Phare. Si foarte activa în managementul financiar al programelor de cooperare teritorială şi transfrontalieră finanţate din instrumente structural, IPA şi ENPI, Directia de Autorizare si Plati Porograme din cadrul MDRT. In traducere populara : "mama fondurilor europene " .
Din mana ei mananca toti, are prieteni in toate partidele pentru ca semnatura ei aproba rambursarea fondurilor europene.
Omul de incredere al Doinei Surcel este Gabriel Friptu ,inalt functionar public , deconspirat de CNSAS pentru activitati de politie politica , amandoi recomandati ca specialisti intangibili de catre Ministrul Afacerilor Europene, Leonard Orban .
Statutul lor este intangibil fiind considerati "nucleul" autoritatii de management pentru POR ( programul operational regional) laudat de Leonard Orban . In fapt platile pentru acest program au fost suspendate in 2011.
In cazul abaterilor de la prevederile legale priviind achizitiile publice, constatate inainte de efectuarea platilor catre beneficiari , Autoritatea de Management are obligatia de a reduce procentual sumele pe care le va aproba pentru plata , aplicand coeficientul de corectie stabilit . Chiar in aceasta perioada exista riscul , daca nu ne incadrarm in aplicarea corectiilor , sa intrerupa platile pe o perioada nedeterminata.
De fiecare data cand personal autorizat semnaleaza nereguli in manevrarea fondurilor, Doina Surcel invoca autoritatea de audit si motiveaza cu prevederile Uniunii Europene ca sa-si poata aplica corectiile in functie de interesele proprii si evident, de sumele care se deruleaza. Bun negociator , Surcel intelege perfect cu beneficiarii, "hai sa decontam si aduci factura ulterior". , "Brigadiera" pune presiuni pe structura de control a MDRT , specializata in chletuirea fondurilor europene sa aplice corectii mici sau deloc pentru firmele clientelei PDL .
Ea negociaza cu beneficiarii pentru ca are acces direct la el si ea le aplica corectiile(ptr achizitiile publice unde s-au constat nereguli , in loc 25 % le cere 5% si restul spaga, dupa caz). In situatia in care nu au fost efectuate platile de catre MDRT .
A devenit matroana fondurilor europene gestionate de MDRT prin AMPOR. Ea dicteaza ce bani se taie, ce bani se dau, carei firme se ramburseaza sume fara documente. Ele urmand sa fie depuse ulterior . In calitatea sa de sef al Directiei Autorizare si Plati Programe, Surcel are ultimul cuvant. Un control real al DNA ar scoate la lumina toate jocurile si sumele, procentul real de absorbtie si cheltuielile efectuate declarate in presa de Udrea, operate de "mama hotilor de la Ilfov"- Doina Surcel
Raportul Autoritatii de Audit a constatat grave erori de sistem. Pentru remedierea deficienţelor cu impact financiar constatate s-au dispus măsuri prevăzute de O.G. nr. 66/2011 (aplicarea unor corectii financiare ) - Raportul a premiat-o cu nota 3.
Ar fi ridicol ca viitoarea inculpata sa isi recunoasca "erorile" din managementul defectuos pe care il aplica in activitatea de rambursare a sumelor cheltuite de beneficiari cand nu a monitorizat corespunzator modul de decontare a cheltuielilor si nu a urmarit respectarea prevederilor OUG 34/2006 privind achiziitiile publice in activitatea sa de decontare.
Gestionarea frauduloasa a sumelor aflate pe mana amfitrioanei au fost sanctionate de catre Comisia Europeana care a interrupt platile pt POR, axa prioritara 2 - infrastructura , toamna trecuta.
Aceste plati au fost reluate ca urmare a scrisorii de angajament trimisa de Leonard Orban care promite transparenta si stoparea scurgerilor fondurilor europene catre canalul colector.
In cazul in care Comisia Europeana constata ca nu s-au aplicat recomandarile Autoritatii de audit, platile vor fi din nou suspendate.
Cu aceiasi prestidigitatori la butoane, ma tem ca promisiunile d-lui Orban raman simple baloane de sapun. Si cum atat d-na Surcel cat si colaboratorul sau apropiat, dl. Gabriel Friptu dau asigurari colaboratorilor si clientelei ca nu vor fi schimbati, scepticismul meu ramane constant .(in episodul de maine, detalii si documente )

(sectiune document in sprijinul DNA, DIICOT si Procuratura Generala )
Situaţia serviciilor juridice achiziţionate în perioada 2008-2010

la nivelul ministerului


Nr. Crt

Denumirea entităţii

Anul

Sume prevăzute în BVC pentru servicii juridice

Contract nr./dată

Denumire prestator

Obiectul contractului

Onorarii stabilite în contract

Comision de succes stabilit în contract

Total plăţi efectuate

tarif/oră

nr.ore

alte onorarii

1

MDLPL

2008

110.000 ron cu tva

248064/26.05.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

Asistenţă juridică şi reprezentare a clientuului în faţa tribunalului arbitral I.C.C. Paris în dosarul nr. 15298/FM privind pretenţii legate de executarea contractului RO.01.01.06 -"Brăila industrial Park"

forfetar

153.2

101,689.74

2

MDLPL

2008

428.400 ron cu tva

248065/26.05.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

Asistenţă juridică şi reprezentare în faţa tribunalului arbitral I.C.C. Paris în dosarul nr. 14955FM privind pretenţii legate de derularea contractului prntru reabilitarea drumului judeţean DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional

150 euro fără tva/persoană/oră

767.72

428,400.00

3

MDLPL

2008

248.880 ron cu tva

248066/26.05.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

Asistenţă juridică şi reprezentare în faţa curţilor de arbitraj şi a instanţelor de judecată legate de litigii având ca obiect pretenţii derivând din executarea contractului RO010803020108(reabilitare a 10 şcoli şi 2 colegii în zona de N-V A României)

150 euro fără tva/persoană/oră

169

135,519.48

4

MDLPL

2008

214.200 ron cu tva

248067/26.05.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

Asistenţă juridică şi reprezentare în dosarul 2817/2/2007-"Pavilion expoziţional Constanţa"

150 euro fără tva/persoană/oră

62.3

41,900.22

5

MDRL

2009

142.900 ron cu tva

2019/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

305 euro fără tva/persoană/oră

89.3

138,440.42

6

MDRL

2009

92.900 ron cu tva

2020/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 0101.05”Pavilionul Expoziţional Constanţa”

305 euro fără tva/persoană/oră

60.3

92,900.00

7

MDRL

2009

60.000 ron cu tva

2037/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

305 euro fără tva/persoană/oră

39,3

59,661.90

8

MDRL

2009

60.000 ron cu tva

2038/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

30

55,062.00

9

MDRL

2009

60.000 ron cu tva

2061A/31.03.2010

S.C.A.DUMITRACHE, GHERGHINA &SEBENI

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile contractului ro 2002/000-586.05.02.03.01.06, „Reabilitarea zonei turistice a Mănăstirii Agapia

270 euro fără tva/persoană/oră

25.3

34,895.06

10

MDRL

2009

70.000 ron cu tva

AA1 2038/2009

S.C.A.RATIU & RATIU

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

42

43,488.08

11

MDRL

2009

220.000 ron cu tva

AA1 2037/18.09.2009

S.C.A.RATIU & RATIU

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

305 euro fără tva/persoană/oră

137.3

211,904.38

12

MDRL

2009

50.000 ron cu tva

AA1 2020/18.09.2009

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 0101.05”Pavilionul Expoziţional Constanţa”

305 euro fără tva/persoană/oră

84.3

36,928.70

13

MDRL

2009

237.000 ron cu tva

AA2 (2019,2037,2038)/18.09.2009

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

185

237000

14

MDRL

2009

350.000 ron cu tva

AA1 2019/18.09.2009

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

305 euro fără tva/persoană/oră

566.42

343,484.90

15

MDRL

2009

420.070 ron cu tva

2232B/01.09.2009

S.C.A.RATIU & RATIU

elaborarea activităţii specifice de reglementare : Întocmirea contractelor de proiectare şi de execuţie lucrări de construcţii. Comentarii, recomandări, exemplificări

327

132,715.50

16

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA1 LA C2019/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,361.27

17

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA2 LA C2019/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,301.82

18

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA3 LA C2019/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 2002/000-586.05.02.03.01.04 –”Reabilitarea drumului DJ 131 în vederea îmbunătăţirii traficului regional”

305 euro fără tva/persoană/oră

12.3

18,739.58

19

MDRT

2010

19.800 ron cu tva

AA1 LA C2020/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 0101.05”Pavilionul Expoziţional Constanţa”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,329.66

20

MDRT

2010

19.800 ron cu tva

AA2 LA C2020/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 0101.05”Pavilionul Expoziţional Constanţa”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

18,781.32

21

MDRT

2010

19.800 ron cu tva

AA3 LA C2020/27.02.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe dispoziţiile Contractului RO 0101.05”Pavilionul Expoziţional Constanţa”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

18,739.58

22

MDRT

2010

19.500 ron cu tva

AA1 LA C2037/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

18,794.02

23

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA2 LA C2037/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,532.55

24

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA3 LA C2037/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

de servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a Achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţă altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor parţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr. ICC 15298/FM aflat in prezent pe rol la Curte Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ referitor la proiectul RO 0101.06 “Parc Industrial Brăila,”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,475.45

25

MDRT

2010

19.600 ron cu tva

AA1 LA C2038/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,539.14

26

MDRT

2010

19.500 ron cu tva

AA2 LA C2038/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

12.3

18,685.58

27

MDRT

2010

19.500 ron cu tva

AA3 LA C2038/12.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

swervicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern precum şi în faţa altor forumuri stabilite contractual pentru rezolvarea diferendelor şi pretenţiilor părţilor contractante întemeiate pe obiectul dosarului nr 732/33/2008 aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Comercială referitor la proiectul MDP 6/11.06.2003 "Reabilitarea a 10şcoli şi 2 colegii în zona de Nord-Vest a României”

305 euro fără tva/persoană/oră

13

19,475.52

28

MDRT

2010

340.000 ron cu tva

2518/19.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de asistenţă juridică de specialitate pentru încheierea şi derularea contractelor specifice implementării fondurilor comunitare nerambursabile, precum şi de reprezentare juridică a M.D.R.T. în faţa instanţelor judecătoreşti şi/sau arbitrale în cauze legate de administrarea fondurilor publice în dosarele 14955/FM/GZ, 16155/FM,15298/FM, 5672/272009

305 euro fără tva/persoană/oră

223

337,705.07

29

MDRT

2010

90.000 ron cu tva

2519/19.03.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de asistenţă juridică de specialitate pentru reprezentarea MDRT în faţa Oficiului de Armonizare în Piaţa internă (OHIM)

305 euro fără tva/persoană/oră

17

25,744.33

30

MDRT

2010

900.000 ron cu tva

2676/14.07.2010

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de asistenţă juridică de specialitate pentru încheierea şi derularea contractelor specifice implementării fondurilor comunitare nerambursabile, precum şi de reprezentare juridică a M.D.R.T. în faţa instanţelor judecătoreşti şi/sau arbitrale în cauze legate de administrarea fondurilor publice în dosarele 14955/FM/GZ, 16155/FM,15298/FM

305 euro fără tva/persoană/oră

0.00

31

MT

2009

400.000 lei fara TVA

1089/ 15.06. 2009

S.P.R.L. BOSTINA SI ASOCIATII

Prestare a serviciilor de asistenta si reprezentare juridica pentru a sustine si a asigura apararea intereselor MT in fata instantelor judecatoresti din Romania

183 lei/ora

93.8

19,617.50

32

Ministerul IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale

2008

425.000 lei fara TVA

32/29. 10.2007,Act aditional nr.1/31.01.2008 Act aditional nr.2/28.10.2008

S.C.A. BOSTINA SI ASOCIATII

Prestare a serviciilor de asistenta si reprezentare juridica pentru a sustine si a asigura apararea intereselor MIMMCTPL in fata instantelor judecatoresti din Romania

250 lei/ora fara TVA

33

MDLPL

2008

1.500 ron cu tva

AA 27996/03.01.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern

150 euro fără tva/persoană/oră

34

MDLPL

2008

3.000 ron cu tva

AA 27995/03.01.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern

150 euro fără tva/persoană/oră

35

MDLPL

2008

2.000 ron cu tva

AA 27993/03.01.2008

S.C.A.RATIU & RATIU

servicii de consultanţă şi asistenţă juridică şi de reprezentare juridică a achizitorului în procedurile de arbitraj internaţional sau intern

150 euro fără tva/persoană/oră

0

36

MDLPL

2008

428.400 ron cu tva

Contract nr.1866 /04.11.2008

S.C.A. DUMITRACHE , GHERGHINA & SEBENI

Servicii de asistenta si reprezentare in instantele arbitraj international a MDLPL pt. Ctr."Reabilitarea zonei turistice a Manastirii Agapia"

270 euro fără tva/persoană/oră

40

35,000

MT MINISTERUL TURISMULUI

MDLPL – MINISTERUL DEZVOLTARII LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR

MDRL – MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI LOCUINTELOR

MDRT – MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI


1 comment :

Mirela said...

Surcel Doina ofera consultanta beneficiarilor conform infogramelor SRI...se poate verifica...evident ca ii ajuta pe beneficiari asa din amabilitate si pentru bunul mers al Programului Operational Regional...este atat de intelegatoare chiar si daca beneficiarii nu au documentele depuse la cererile de rambursare ea le face decontarea ca doar completeaza ei dosarul ulterior...ce femeie painea lui Dzeu nu cred ca stiu beneficiarii proiectelor cum sa o mai rasplateasca...mai ales oamenii lui Cristache Radulescu de la CJ Ilfov,

oamenii de la UAT Piatra Neamt -proiect cu titlul Crearea de spaţii publice urbane în Municipiul Piatra Neamţ, prin construirea unui pod şi a unei arii de parcări în zona intersecţiei Piaţa Ştefan cel Mare, str. Orhei, Bdul Dacia şi amenajarea complexă a pârâului Cuejdiu

pentru proiectul - Modernizare DJ 208 S, Dolhasca - Probota, KM 0+000 - 8+000
proiectul -Reabilitare străzi, pod şi pasaj, modernizare parcuri şi creare staţii modulare de transport public în
comun în municipiul Suceava
proiectul-Pelerin in Bucovina
priectul-Pastele in Bucovina
proiectul-Hora Bucovinei
beneficiar: Unitatea administrativ-teritoriala judeţul Suceava ,
Dl Flutur a intervenit la dl Murgeanu care era era Secreatar de stat si monitoriza activitatatea POR ...Surcel in cardasie cu Murgeanu si cu FRiptu au facut plati, au aplicat corectii, si au dat contracte preferential ...