Sunday, February 15, 2009

Crin Antonescu: Basescu este varful si patronul sistemului ticalosit


Vicepreşedintele PNL Crin Antonescu a declarat, sâmbătă, la Timişoara, că partidul său a făcut parte din "sistemul ticăloşit" condus de şeful statului, Traian Băsescu, pentru că nu a reuşit să "prevină, să rupă şi să dizolve sistemul".Antonescu a spus că după patru ani de luptă împotriva "sistemului ticăloşit", Traian Băsescu a devenit patronul acestuia.

"Traian Băsescu a vorbit patru ani despre sistemul ticăloşit. După patru ani de aşa-zisă luptă împotriva acestui sistem ticăloşit cred că ne este clar astăzi (...) că Traian Băsescu, preşedintele României, a devenit vârful şi patronul acestui sistem", a declarat Antonescu.Antonescu a adăugat că PNL a făcut parte din acest "sistem ticăloşit" pentru că nu a reuşit să îl prevină.

"Ceea ce spun, cu riscul de a contraria, este că Partidul Naţional Liberal a fost şi el în bună parte componentă a sistemului. În măsura în care PNL nu a reuşit să prevină, să rupă sistemul, să dizolve sistemul, să iasă din sistem, bucla FSN-ului s-a închis şi PNL se zbate între proiecte de viitor şi argumente sau justificări pentru trecut", a spus Antonescu.


El a recunoscut că PNL a avut cea mai bună guvernare din 1990 încoace, dar aceasta nu a fost "decisivă în afara sistemului".

Mediafax

6 comments :

Anonymous said...

Fratele meu, lasă-ne!

Anonymous said...

@Marius. În mod sigur ţi-ai dat seama că m-am referit la Crin.

Marius Mina said...

@Roxana, in mod sigur mi-am dat seama ca va e cam frica de Crin.Stii, vorba-ceea: de ce tie-e frica...

Asteptam Delagatia Permanenta si va dau un pronostic demn de luat in consideratie!

Anonymous said...

Raportul de forte se va vedea la Delagatia Permanenta, unde am impresia ca sansele ii favorizeaza pe challengeri. Sansele lui Antonescu cresc vizibil , Tariceanu are bolovanul Olteanu agatat de grumaz, daca ar fi renuntat la finu' n-ar fi avut nicio problema .

Anonymous said...

@Marius. Ai luat-o pe arătură? Care "vă"?!

Ţi-am dat mai multe argumente pe blogul meu, le-ai ignorat, pentru că n-ai cum să le contrazici. Reiau doar unu:

SCHIMBAREA LUI TĂRICEANU, BUCURIA LUI BĂSESCU.

Marius Mina said...

@Roxana degeaba imi explici mie,nu am drept de vot .Ti-am spus si repet , deficitul lui Tariceanu e concentrat in Olteanu.Nu renunta la el, are toate sansele sa-l faca fericit pe Basea.