Tuesday, April 14, 2009

Bogdan Olteanu il apara pe Basescu


Fostul purtator de cuvant al PNL ,Bogdan Olteanu, nu crede ca presedintele Traian Basescu are vreun amestesc in ridicarea patronului Stelei, Gigi Becali, insa suporta aceste consecinte pentru ca si-a asumat controlul justitiei.
"Si-a asumat controlul justitiei. Acum tot ce se intampla i se atribuie presedintelui. Eu nu cred ca presedintele are vreun amestec in ridicarea lui Becali. Suporta consecintele", a declarat Olteanu, marti, la Realitatea Tv.Nu este pentru prima oara cand Olteanu face declaratii de presa fara acordul partidului, in timpul negocierilor postelectorale, el propunea si oferea sustinerea lui Traian Basescu pentru un nou mandat in schimbul presedentiei Camerei Deputatilor negociate direct cu Valeriu Stoica.

10 comments :

Lilick Auftakt said...

De ce nu ai scris si ca sambata a vorbit despre cum il vor sustine pe Crin?

Marius Mina said...

Lilick, eu n-am auzit asta din gura lui Olteanu,,dimpotriva a fost foarte evaziv pe tema asta.

Lilick Auftakt said...

Hai sa iti povestesc eu atunci. A fost foarte ferm. Moderatorul descria bilele albe si cele negre ale candidatilor. La Crin aparea ca bila neagra guvernarea Tariceanu. Olteanu a sarit si a spus: "Nu! Asta e o bila alba a lui Crin Antonescu!" O jurnalista a intervenit:" Pai cum, ca din cate stim, Crin Anonescu i-a facut mai mult opozitie lui Tariceanu". Olteanu i-a retezat-o: "Dar il sustinem noi pe Crin Antonescu, cei care am guvernat!"

De altfel, nu stiu daca ai observat azi, si Crin a inceput sa ia in seama avantajele pe care i le aduce fosta guvernare. A laudat guvernarea Tariceanu.

Marius Mina said...

Lilick, mi-as dori sa ma insel in privinta lui dar ceva imi spune ca omul nostru sapa adanc in subteran.
Evident ca guvernarea o sa-i dea o bila ablba lui Crin Antonescu fata de ce dezastru ne paste la orizont.
De altfel Antonescu a si iesit azi in conferinta de presa, netezindu-si terenul pentru a marsa decisiv .

Filip G said...

Opinia cetatenilor e formata.Unii vor pe Crin presedinte dand un VOT negativ impotriva lui Basescu sprijinind candidatul cel mai bine plasat.
Altii sprijina liberalii inclusiv pe CRIN.
Iar a treia categorie e a celor nemultumiti din PSD si PD-L

Marius Mina said...

@Filip G, corect, imi este inca neclar este: Pe cine va sprijini totusi Olteanu pe mai departe.
Iesirile suspecte in presa ca si cea de azi in care n-a vrut decat sa ia caimacul iesirii lui Antonescu, plus valoare punctele de vedere personale referitore la scandalul mediatic in care Basescu are un rol mai mult decat principal.
Un comportament putin pervers si destul de obraznic sa afli ce se va discuta in conferinta de presa si sa iesi inaintea lor pe post sa vinzi marfa ca si cum ar fi din ograda proprie.
Voi cum interpretati ?

Filip G said...

Olteanu cred ca a inteles ca in cuvantul lui Basescu nu poti avea incredere.
Toti care au plecat din PNL la PD_L sunt nebagati in seama.Se fac glume pe seama lor si nu se pot integra in partidul care colcaie.
Iar PNL va fi pe val in viitorul apropiat.

Marius Mina said...

@Filip G, sa speram ca a inteles, desi am dubii.

atreides said...

Treaba cu becali nu ii creeaza nici un avantaj lui basescu, deci nici eu nu cred ca e mana lui acolo. sa inteleg deci ca si eu il apar pe basescu?

Marius Mina said...

@atreides, politica si carnea de porc ie grele pe stomacul si cu capul gol.