Sunday, May 31, 2009

General Motors isi anunta maine falimentul


Administratia Obama a decis soarta General Motors pe care-i "sfatuieste" sa intre in faliment. spre a putea fi luat in "locatie" sub forma de seminationalizare de catre statul de drept. Dupa GM , un alt colos , Dimler Crysler va urma acelasi drum. De maine am onoarea sa ma prezint ca unul dintre proprietarii GM.Guvernul va fi proprietarul majoritar al concernului iar guvernul este "alimentat" din banul contribuabilului al carui regn apartin fara vina mea.Un element esential care ar trebui constientizat odata pentru totdeauna si in Romania unde Basescu si Elena Udrea isi fac campanie electorala la nivel inalt prin lume, pe banii alora care "traiesc bine", conform sloganelor prezidentiale. O fi greu sa te reculegi la zidul plangerii in deux pieces roz bombonel?

4 comments :

GS said...

Uaaa! In SUA au inceput nationalizarile?! Si eu sunt in faliment! ... si eu sunt in faliment! ... si eu ... si eu!

Ionut said...

A apus era cand V8`ul cu un consum mediu urban era de 25L/100km. Unde mana de lucru era f bine platita, iar masinile din punct de vedere tehnologic echivalau cu masini produse in Europa la inceputul anilor `80 ca sa nu mai zic ce cele asiatice. GM nu exporta nimic pentru ca nu aveau marfa competitiva. Ma bucur ca si GM si ING`ul au dat-o de gard! Uite ce-i si cu piata asta libera .. la mai mare tara tuturor posibilitatilor!

Marius Mina said...

GS, exact, la noi in '51 se numea colectivizare.

Marius Mina said...

Ionut, era necesara procedura falimentului, in niciun caz salvarea prin nationalizare.Problema este mult mai complicata decat cred unii.