Wednesday, July 8, 2009

Procurorul Angela Ciurea face dezvaluiri incomode pentru Basescu


Dosarul instrumentat de Angela Ciurea va îngropa un lider politic de prim rang al României
Procurorul Angela Ciurea, a făcut o cerere de protecție catre instituțiile abilitate ale statului Roman, în care face dezvăluiri senzaționale. Angela Ciurea spune că a instrumentat dosare sensibile și a „coordonat ancheta penală desfăsurată în dosare intens mediatizate, cu implicarea unor marcante figuri ale vieții politice românești, toate aceste dosare interesând siguranța națională a României". De la Hayssam la ALRO...Ce dosare și presiuni s-au făcut citiți în continuare:Ciurea spune ca imediat dupa ce a preluat aceste dosare sefii sai ierarhici i-ar fi solicitat insistent sa nu ancheteze anumite persoane in dosare precum traficul de armament din Romania - cauza disjunsa din dosarul „fuga lui Omar Hayssam", dosarele legate de Alro Slatina si Nuclearelectrica, care au fost separate din marea ancheta de spionaj in legatura cu privatizarile strategice.

Via Andrei Badin
„M-am intalnit o singura data cu Angela Ciurea, la Nisa. Niciodata la Viena, cum s-a sugerat. Si nici cu procurorul Ciprian Nastasiu nu m-am vazut decat la cateva zile dupa eliberarea mea, la el in birou. Personal, dincolo de faptul ca s-a aflat de cealalta parte a baricadei, il plac foarte mult pe Ciprian Nastasiu, ca om. E valoros.

Inca din momentul eliberarii mele, mi s-a pus in vedere de catre procurori ca trebuie sa raspund la fiecare chemare a acestora la interogatorii. Deja avem probleme din pricina lui Hayssam care a fugit, nu mai vrem probleme si cu tine, mi-au spus!

Am promis ca voi colabora cu anchetatorii insa, recunosc, nu-mi face nicio placere sa vin in Romania.

Procurorul Ciurea mi-a telefonat, mi-a spus ca vrea sa-mi puna niste intrebari, am fost de acord si am convenit asupra unei date posibile si convenabile atat pentru mine cat si pentru ea. La discutie a participat si avocatul meu.

Ne-am intalnit la Nisa, intr-un restaurant cu geamurile deschise. Nu ne-am ascuns. Desi a venit cu o agenda si si-a notat ce-am discutat, probabil ca m-a si inregistrat.

Mi-a pus intrebari specifice despre eventuala implicare a lui Radu Berceanu, Traian Basescu sau Adriean Videanu in afacerile pe care le coordonam eu. Cred ca avea niste informatii, dupa parerea mea, care conduceau spre acestia. I-am spus ca nu stiu nimic. De fapt, mi-au si verificat toate operatiunile bancare din perioada 2002-2007 si s-a constatat ca nu facusem nicio plata nelegala sau dubioasa.

Nu i-am platit nimic Angelei Ciurea, nici biletul de avion, nici hotelul, nici macar la masa nu a vrut sa accepte sa fie invitata mea. Dupa parerea mea, ceea ce i se intampla acum procurorului Ciurea si ce i s-a intamplat intr-un fel similar si procurorului Ciprian Nastasiu, se datoreaza faptului ca se apropiase prea mult de niste informatii care duceau la afaceri ilegale ale unor inalti demnitari ai statului. Am si intrebat-o: chiar aveti curajul sa faceti aceasta investigatie? Si mi-a raspuns ca da, indiferent cat de rezonante sunt numele peste care va da. Era hotarata. Cand s-a intors in tara a fost demisa din functia de procuror adjunct al DIICOT si trecuta aproape pe linie moarta la Parchetul Curtii de Apel." Declara Stantchev pentru Q-magazin dupa eliberare.

1 comment :

valentin vasilescu said...

Dna. aceasta din poza nu s-a prezentat, dar a fost prezenta in biroul procurorului Ciprian Nastasiu la audierile din dosarul nr. 26/D/P/2005. Ocazie cu care Nastasiu a fost interesat sa-i prezint probe care sa demonstreze ca in Tigareta 2 a fost vorba de trafic de arme. Desi am facut-o, aceste documente n-au mai ajuns la dosar. Daca tot vrea sa fie credibila, dna. Ciurea trebuie sa explice cine i-a ordonat sa fie prezenta la audieri, sa-l oblige pe Nastasiu sa canalizeze ancheta pe acest fagas si daca a i s-a ordonat sa livreze aceste probe obtinute in ancheta altei intitutiii sau persoane din afara DIICOT ? Pentru ca rezultatul anchetei se amana pina la Sfantu` Asteapta : http://florinmihai.wordpress.com/2009/06/05/valentin-vasilescu-scrie-c-s-m/

http://www.ne-cenzurat.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=637:culisele-operaiunii-speciale-igareta-2-&catid=1:dezvaluiri&Itemid=7

http://www.ne-cenzurat.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1025:culisele-operaiunii-speciale-qigareta-2q-iii&catid=1:dezvaluiri&Itemid=7



http://www.ne-cenzurat.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1307:-culisele-operaiunii-speciale-qigareta-2q-iv&catid=1:dezvaluiri&Itemid=7