Friday, November 6, 2009

Deschiderea campaniei lui Basescu a costat 25 milioane de euro


Breaking: Biroul Electoral al Sectorului 3 a decis să dea jos tot afişajul electoral al candidatului Traian Băsescu.

Cat va costa toata campania lui Basescu este greu de contabilizat acum, se discuta de sume halucinante care depasesc cu mult limita imaginatiei. Grupurile interesate in salvarea proprie prin mentinerea la putere a lui Traian Basescu investesc zeci si sute de milioane de euro . Imprumuturile externe care depasesc astazi 80 de miliarde de euro s-au evaporat , "centura de siguranta" a economiei nationale, invocata de presedintele Basescu , a disparut fara urma . Nimeni dintre cei responsabili nu se incumeta sa dea o explicatie despre cum s-au cheltuit deja, aceste sume . Basescu schimba vorba de cate ori i se adreseaza intrebari incomode cu referire directa la sumele uriase disparute fara justificare. Geoana ia pozitia strutului, complice la amanetarea Romaniei pe o perioada nedeterminata. In astfel de situatii ,atentia serviciilor antifrauda sa ia urma banilor si sa identifice filierele de spalare , se indreapta in mod special spre zona contractelor si a firmelor beneficiare. Artificiile bugetare ale Monicai Iacob Ridzi si ale Elenei Udrea sunt doar exemple devoalate la prima mana , dovezile cheltuirii a zeci de milioane de euro pentru imaginea proprie si a candidatului PDL , Traian Basescu. Surse din interiorul structurilor guvernamentale vorbesc despre cifre care se invart in jurul a peste un miliard de euro transferati discret , prin contracte fara licitatie, unor firme de casa ale Famigliei Basescu. Evident ca mai devreme sau dupa ianuarie, vor iesi la suprafata activitati infractional financiare care vor cutremura Romania si evident , clasa politica. Sa luam un modest exemplu in analiza , deschiderea campaniei prezidentiale in tabara portocalie a costat peste 25 de milioane de euro. Desigur, mare parte din acesti bani s-au folosit pentru materialele de propaganda care au invadat Romania. Am descoperit cateva firme care sunt implicate in campania promotionala a candidatului Basescu. Ele sunt : Match Point -Cluj, Ranco Promotional- Bucuresti , Wolf Plastics , RA Monitorul Oficial, insarcinat cu tiparirea afiselor electorale ale lui Basescu .
Printre firmele "de casa" banuite ca ar spala banul public in interes de partid se afla si NEICO Group SRL , tipografie administrata initial de deputatul PDL, Costica Canacheu . Aici se produc in 3 schimburi, calendare cu chipul obosit al lui Traian Basescu. Pentru a nu starni curiozitatea ochiului public , Canacheu a transferat puterea D-nei Apostolescu asociata initial cu o participatiune de 10% , devenita intre timp presedintele consliului de administratie al Grupului NEICO prin bunavointa patronului de drept. Surse din interiorul NEICO declara ca relatia dintre Canacheu si Madalina Apostolescu este similara cu relatia de prietenie dintre Traian Basescu si Elena Udrea. va intrebati unde sunt banii dumneavoastra? Canacheu poate raspunde in pauzele in care nu se prostitueaza oral , pe plasma . Si vorba unor pragmatici, cine imparte, parte isi face , nu-i asa Don Costica?

2 comments :

Matilda said...

Don Costică este partenerul oficial al Mădălinei de ani buni, iar prietenii ştiu bine asta. Că sume uriaşe se ascund sub fusta drei, iarăşi ştiu prietenii tipografi ai dlui tehnician-deputat.
De unde vin banii, asta este altă poveste...cred că oamenii au obosit să-şi pună mereu această întrebare.

nicole said...

Trebuie sa scrie pe acele materiale si vestita propozitie:"Aici sunt banii dumneavoastra!".
Propun si un supliment: "Vanzari anterioare." :D