Saturday, January 17, 2009

Ion Ratiu- Lordul de la care n-am invatat nimic


S-au implinit 9 ani de cand Ion Ratiu a plecat dintre noi cei care n-am avut curajul sa-i incredintam destinele. Obosit si discret a optat pentru odihna vesnica in Dreapta Domnului , rapus de amaraciune si efortul continuu pentru propasirea si emanciparea romanului. Avem astazi exact ceea ce meritam , conducatori pe care i-am ales sa ne reprezinte intersele dar care n-au intarziat sa deomnstreze ceea ce stiam de la bun inceput.Ca sunt doar niste figuri sinistre carora obiectul talhariei nationale le-a devenit biblie . Emblemele romanesti de talia lui Ion Ratiu sau Corneliu Coposu au fost puse la pastrare in arhive pentru ca nici macar in cartile de istorie nu si-au o pagina care sa le consemneze existenta. Nu m-ar mira ca dupa 2009 Basescu si Boc, Geoana sau Iliescu sa-si gaseasca locul dobandit prin magia intoxicarii programate in manualele tiparite din buzunarul contribuabililor, la ordin , pro memoria.
Avem lideri politici pe care majoritatea consumatorilor i-a vrut in 2004 si recidivand in 2008 .
Cacealma dupa cacealma si tone de flecme in obrazul victimelor care le-au acordat din nou increderea pentru a le fi ,pentru a nu stiu cata oara, calcata in picioare de basestii neamului.
In '90 nu ne-am fi permis "luxul" unui Ion Ratiu , era mult prea greu de digerat in constiinta colectivista pe care bolsevicii travestiti in FSN stiau sa o cultive cu efect maxim in populatia deja paralizata si "brainwashed" de comunism.Dupa 20 de ani , constat cu amaraciune ca suferim de sindromul diagnosticat in primavara lui 1990. Am ales pe 30 noiembrie un FSN degenerat in doua aripi distincte ale caror trandafiri au fost perfect conservati. PCR ul lui Ceausescu s-a urcat cu bocancii plini de comunism pe soarta nenorocita(vorba lui Basescu) a romanilor .
Basescu & Co uzeaza de aceeasi tehnologie pe care promotorii miscarii "revolutionist- feseniste " au intrebuintat-o cu succes dupa lovitura de stat din 89. Cu upgrade-urile necesare , "sistemul" concentrationist - prezidential , lucreaza pervers la procesul de paralizie temporara al Romaniei cu scopul de a "intepeni" pentru inca 5 ani in scaunul prezidential, acelasi personaj retrograd si incoerent care ne-a pus nervii si soarta la incercare in ultimii 4 ani si jumatate.
Am vazut intotdeauna in Traian Basescu un rau necesar pe care romanii trebuiau sa-l inghita, dupa ce l-au investit, o varianta umana a unui virus care trebuia poate injectat in constiinta colectiva, pentru a ne putea vindeca defintiv.
Tarandu-ne metru cu metru, am parcurs greoi aproape doua decenii fara sa invatam nimic de la Ion Ratiu sau macar din greselile personale.

Blestem , Blasfemie sau Defectiune ?

2 comments :

Anonymous said...

Am vrut sa-ti spun ca eu am votat cu Ratiu in '90, cu teama dar si cu speranta de nou. Mi-am spus ca avem nevoie de un bun afacerist si un om interesat de viitorul romanilor, nu de avere pe care deja o avea. Cit de dureros este adevarul in cele spuse de tine, nici macar nu vreau sa descriu. Si crezusem ca durerea asta s-a stins in atitia ani, traind visul american. Dar uite, cuvintele tale au adus-o inapoi vie. Si cind ma gindesc la toti cei care se pling astazi spunind ca era mai bine inainte.....sint ei! cei care au refuzat schimbarea atunci.

Marius Mina said...

@Julia , si eu am votat cu Ratiu in 90, l-am si ajutat in campania de atunci si ne-am expus la multe riscuri impreuna.
N-am motive sa cred ca poporul roman nu-si merita soarta de azi..