Wednesday, July 29, 2009

Elena Udrea: Nu mă voi prezenta la comisie!


Ioska ne delecteaza cu micile nazdravanii ale blondei cu tupeu:
Elena Udrea nu vrea să calce pe urmele colegei sale de partid Monica Iacob Ridzi... Ca atare ea intenţionează să nu se prezinte în faţa comisiei parlamentare de anchetă privind eventualele încălcări ale legii de la Ministerul Turismului. Logica doamnei ministru sună cam aşa: "Dacă eu nu vin la comisie, nu veţi veni nici voi şi dacă nu veniţi voi ştirea nu există." Mai mult, Elena Udrea susţine că ea nu e Monica Iacob Ridzi de care să îşi bată joc o comisie parlamentară: "Nu voi veni şi atunci să văd ce pot să îmi facă? Eu joc cu dimisia pe masă. Am războaie mult mai mari ca ăsta... aşa că nu mă împiedic eu de o comisie care e politică".

Prin urmare... Elena Udrea intenţionează să sfideze comisia de anchetă. Numai că poate înainte să facă astfel de afirmaţii (să spunem la nervi) doamna ministru ar trebui să vadă că la Art.76, Alin.2 din Regulamentul Camerei Deputaţilor se spune clar că : "Persoanele citate sunt obligate să se prezinte în faţa Comisiei de anchetă parlamentară."

2 comments :

Filip G said...

Asta ar fi varianta ce-a mai buna sa sfideze comisia.
I se vor pune in carca si fapte nefacute,spre binele PD-Lului.

moshu49 said...

bine, "obligate" dar de nu se prezintã ce papã/pupã? c'am mai vãzut legi/reglementãri fãrã sanctiuni.