Sunday, July 26, 2009

Sorina Placinta: Sunt mandra de fiul meu si ma bucur ca l-am crescut asa

Sorina Placinta: Sunt mandra de fiul meu. Este un tanar independent si ma bucur ca l-am crescut asa
Andrei Razvan Placinta, fiul ministresei tinere si sportive, rezident in Elvetia, este slujitor al „Primei Biserici Ateiste“ (First Church of Atheism), similara asa-zisei biserici sataniste. “Prima Biserica Ateista” “s-a nascut din necesitate”. “A fost creata de Paul si Jacki McMaster, FCA fiind prima societate de acest gen. Este dedicata in exclusivitate ateilor hirotonisiti astfel incat si ei sa poata sustine ceremonii, care pana acum puteau fi sustinute doar de oameni religiosi.”
“Prima Biserica Ateista” s-a format in jurul “credintei” ca stiinta si ratiunea formeaza baza vietii. “Vrem sa oferim un loc unde ateii sa fie hirotonisiti, pe gratis, si, in acelasi timp, un centru unde ateii sa gaseasca pastori care sa slujeasca la ceremoniile lor.Creatorii FCA spun ca site-ul este locul unde ateii din toata lumea “pot gasi un pastor ateist care sa slujeasca la nuntile lor sau orice alt tip de ceremonie”. “Pretul pentru aceste servicii este negociabil, dar costul mediu este de 150 de dolari americani”. Site-ul www.firstchurchofatheism.com explica functionabilitatea acestei anomalii in care “pastorul” ateist va putea sa slujeasca la nunti, inmormantari, logodne si oricare alte ceremonii, ca orice preot. Preotii “Primei Biserici Ateiste” primesc “un certificat legal de hirotonisire” si o legitimatie, la pretul de 14,95 dolari, un pachet cu trei certificate de casatorie la pretul de 9,95 dolari, un afis pentru parcare care costa 8,95 dolari si sunt inclusi in lista de pastori a site-ului, daca platesc 6,95 dolari.

Andrei Răzvan Plăcintă a postat pe contul său de Facebook mai multe poze care îl înfăţişează în ipostaze homosexuale şi în prezenţa unor simboluri sataniste.

3 comments :

Dan Borcea said...

De
misie din pnl brasov

Fostul lider al filialei PNG-CD Sacele, devenit in 2008, membru al PNL, Dan Borcea a demisionat zilele trecute din partid, ca urmare a mustrarii primite din partea conducerii filialei liberale. Intr-o conferinta de presa sustinuta ieri, Adrian Maxim, membru in BiroulPolitic al PNL Brasov a declarat: "In urma unor discutii pe care le-am avut cu Dan Borcea, l-am rugat sa-si clarifice situatia, avand in vedere faptul ca se autoproclamase candidat al PNL pentru postul de primar al municipiului
Citeste despre : Demisie Brasov
Vizualizari: 28, Ziar / Revista: Transilvania Expres,

DAN BORCEA SPUNE :

In urma unor amenintari repetate am fost nevoit sa-mi dau demisia din functiile detinute in org.pnl .Cu Cancescu n-am nimic dar caracterul lui marsav si frica lui fata de Scripcaru m-au determinat sa iau aceasta hotarare .Cum a putut sa-mi promita marele Cancescu seful banilor pe judet luand masa cu el iar Coman ATOP stregandu-l la gura cu servetelul ,ca ma va numi presedintele org.PNL Sacele,candidat la primaria Sacele in 2012,ca-mi va da o fabrica de facut bani asa cum a facut cu Adrian Maxim ,stiti voi treaba aia cu calculatoarele,asa cum a facut cu sociologul Coman marele sondator de opinie de serviciu,asa cum a facut cu Sebastian Grapa seful Fagarasului si terminand cu Lata marele penalist care l-a strans pe Cancescu cu mana la usa dand o mana de ajutor si mumia partidului Ispas, pentru a nu ma accepta in partid ca vezi doamne le aflu interesele meschine si nici vorba de politica .Eu cu asa gunoaie nu pot sa-mi duc promisiunea la bun sfarsit fata de electoratul meu pe plan local .O fi politica "curva " dar astia depasesc orice limita .
Sedinta PNL:de fiecare data ne adunam la o crasma sa ascultam ce abereaza c'ancescu si ce frica are de Scripcaru ca noaptea doarme cu Scripcaru in gand iar dimineata se trezeste cu el .Daca voi credeti ca aceasta este politica suntem un popor de naivi,eu nu fac compromisuri pentru a ma imbogatii ca intamplator nu ma cheama Claudiu Coman,Adrian Maxim,Sebastian Grapa,Radu Ispas ,Lata(TATA CORADO ) si-l uitasem pe c'ancescu care spunea cu nonsalanta ca are bani de imbraca Brasovul si se mira de ce mai "insista ".
Ma intreb si eu ca simplu cetatean ,nu avem lege in Romania asta ?au auzit astia vreo data de DNA ?
Nu sunt suparat dar sunt dezamagit de increderea pe care le-am acordat-o.
BUCURATI-VA DUSMANILOR CACI CINE RADE LA URMA ,RADE MAI TARZIU ...

Anonymous said...

Oribil personaj!

Anonymous said...

Oribil este pitin spus,scarbos ...s-ar potrivi ,dar...prea putin :(