Wednesday, July 1, 2009

Unde e barbatia liberalilor?

Monumentul de impertinenta Cristian Boureanu, omul al caror principii se rezuma la artificii de chirurgie plastica si reparatorie in stil american, a atacat-o direct si personal pe Alina Ghorghiu, presedinta comisiei parlamentare de ancheta in cazul deturnarilor de fonduri marca "Ridzi". Am inteles incercarea quasi reusita de a tulbura lucrarile comisiei. Ceea ce mi-a fost greu de digerat a fost Bogdan Olteanu, colegul de comisie , partid si prieten al Alinei Ghorghiu, care a fost surprins de camera cand radea complice cu caterinca de Bamboo a tinerei sperante distruse a politicilor portocalii.
Lasitate sau complicitate absurda? Unde e barbatia liberala cu care eram obisnuit?
Eu, baiat de cartier cum ma caracterizeaza uneori prieteni mai vechi, i-as fi ruput manutza dreapta si l-as fi batut cu ea peste gura pina venea Basescu sa-l resusciteze fara succes. Bogdan , baiat cu staif de Straulesti via Kiseleff ar fi trebuit macar sa-l fi blocat textual , nu ma indoiesc ca nu ar fi avut capacitatea sa o faca .
Vorba unui prieten mai vechi din Astoria:
"What a fcukin' loooser"....


16 comments :

Filip G said...

Bogdan Olteanu are complexele lui.E proaspat divortat si cinestie daca nu sa gandit la operatie si el.
Altfel nu inteleg rasul smecheresc cand o colega e atacata de o nulitate.

Cristina said...

Ma scuzati, ala nu a fost ras smecheresc, ci pueril. Ca sa nu zic cretin. S-a bucurat ca nu l-a atacat pe el imbecilul de Boureanu, a carui mare izbanda in viata pana acum a fost aceea ca si-a tras sotie super-model.
Alina Gorghiu a dovedit ca are de 20 de ori mai multe "bile" decat mamelucii aia de acolo, cu sau fara extensii de penis.

Ramona said...

Daca si in interiorul partidului sunt contre atunci ...

Ruxandra-Georgeta Lungu said...

Marius,
Chiar crezi in eficienta si finalitatea activitatii acestei comisii?
Caci mie mi s-au parut complici TOTI!
De ce radea derbedeul ala?

Marius Mina said...

@Filip, de la complexe la complicitate pe fatza cu adversarul mi se pare o cale prea lunga.
@cristina, pueril dar sa stim si noi, n-asa?
@Ramona, cand faci jocul inamicului se numeste contra ?

@Ruxandra , complicitate de la A la V, nu degeaba s-a maritat Vadim cu Basea .

Ramona said...

Aici m-am referit la Bogdan Olteanu care ar fi trebuit sa sara in apararea colegei de partid.
Am inteles bine "jocul inamicului"?

Marius Mina said...

@Ramona, tu intelegi mereu bine

Ramona said...

Daca am gresit ,imi cer scuze dar nu m-ati inteles .Eu nu v-am ironizat raspunsul .

vlad rosca said...

Marius presupun ca sti si tu cam ce fel de 'poame' se pot preta la asemenea replici in raporturile cu o colega (de comisie, in acest caz).
Personal nu pot decat sa constat ca, probabil, in cazul domnului Boureanu toate zvonurile sunt reale !
Nasol !!!!

Marius Mina said...

Vlad, la Boureanu stii cel putin la ce te poti astepta si mai stim ca e o prada lejera pentru orice individ matur.
Ce parare ai despre reactia lui Bogdan Olteanu la replicile surogatului de politician?

Marius Mina said...

@Ramona, cred ca avem probleme de comunicare.
Ce am spus este ca vezi lucrurile destul de bine , asa cum stau ele de fapt.In concluzie, ai dreptate si ai inteles bine "jocul inamicului".
Sper ca te-am lamurit.

Anonymous said...

@Marius,
Esti un pic ratacios pentru ca nu e asa. Cu PSD era mai bine?
Daca se va schimba legea uninominalului cu care ne-a pricopsit PNL si vor fi alegeri in 2 tururi cine crezi ca va ramane in parlament? 2 partide mari si late, ai sa vezi! Actualul FSN!
Ruxandra Lungu

dramoleta said...

Toti sunt nishte imbecili. M-am saturat pana peste cap de "politicieni"!

Alina Gorghiu e slab pregatita pt lupta in care a intrat, si nu ma refer doar la aspecte legate de "comisia Pitzy". 5 cuvinte, trei prostii.

Cu asemenea personaje, Crin Antonescu nu are sanse prea mari in toamna. Pacat! Macar sa piarda pe mana lui...

Banicioiu, Rizea, Olteanu, Boureanu, nu au ce cauta in functiile pe care le ocupa. Nishte hahalere, vb lui Jiji.

Marius Mina said...

@Ruxandra Lungu, nu trebuie sa-ti faci probleme, dupa evolutia recenta a lucrurilor politice, PRM ul e salvat, in barca PDL.

Anonymous said...

@Marius,
Nu cred???!!!
TOATE partidele cu exceptia celor 2ar trebui sa-si faca probleme.
Sper ca nu ma "vezi" in barca PDL-ului?! No way!
Ruxandra

Marius Mina said...

@Ruxandra, evident ca nu m-am referit la tine.Sunt inca destui ,pe langa tine, care flexeaza genunchii in fata lui Basea.