Monday, August 25, 2008

Barack Obama si-a abandonat fratele vitreg in saracie

Republicanii l-au atacat dur pe pretendentul democrat la Casa Alba, Barack Obama care a recunoscut existenta fratelui sau vitreg. George Hussein Onyango Obama, 26 de ani a fost descoperit saptamana trecuta de un reporter al Vanity Fair, in Huruma ,un orasel vecin cu capitala Nairobi ,capitala Kenyei. Traieste intr-un adapost improvizat cu mai putin de 1 (un) dolar pe luna.
"Traiesc aici izolat si abandonat de toata lumea, nimeni nu stie ca mai exist" a declarat fratele candidatului democrat la Presedentia Statelor Unite.
George si Barack Obama au acelasi tata , decedat cand George avea numai sase luni. Ei s-au intalnit pina acum de doua ori, odata cand George avea 5 ani si in 2006 cand proaspatul senator Obama vizita Nairobi.
Barack Obama , un candidat de stanga care promite cu lacrimi in ochi dreptate sociala si o viata decenta pentru familiile sarace. Dar in acelasi timp isi ignora cu buna stiinta propria familie. Discursurile sale imbibate in demagogie si ipocrizie, tradeaza o falsitate caracteristica politicienilor de stanga. Barack Obama mentioneaza in autobiografia lui existenta fratelui sau George, si-l aminteste ca pe "un baiat frumos cu capul oval"
"Cand ai un frate care are sanse sa ajunga No.1 in lume , te simti mult mai in siguranta" spune George Obama ."Eram dezorientat si nu stiam incotro sa o apuc pina sa aud de performantele fratelui meu, acum am curajul sa ma gandesc la viitorul meu si la ce voi face"."Huruma este un loc in care supravietuiesti cu greu, aici politia nici macar nu te aresteaza, te impusca direct fara somatie".El isi traieste viata departe de civilizatia si confortul fratelui sau, supravietuind de pe o zi pe alta lucrand ca mecanic , pe unde apuca.

3 comments :

Alex Iuga said...

Salu Catalin!

Sunt Alexandru Iuga.

Nu mai dau de adresa ta de email.

Nici pe blogul tau nu stiu cum sa o gasesc.

Te rog sa mi-o transmiti, ca sa putem vorbi.

Numai bine.

Te pup,


Alexandru Iuga

Marius Mina said...

Alex , n-ai lasat o adresa unde te pot gasi eu,am aceeasi adresa pe care o stii si tu atat pe yahoo mail cat si pe rcn.com scrie-mi daca vrei si pe : marius.mina@gmail.com

Anonymous said...

@Marius. Fi-su lui Garo!