Tuesday, February 10, 2009

Mintea "olteanului" cea de pe urma...

Stiu ce am de facut

(via Bogdan Olteanu)

By Bogdan Olteanu

Am tot ezitat pina ieri. Daca e bine sa faci multe lucruri la gramada (asa cum guvernarea te obliga…) sau unul singur bine. Daca functia il face pe omul politic, sau vizibilitatea. Unii ar zice gradul, dar va asigur ca sint oameni rai :) .Adica, daca sa candidez la Congresul nostru din martie sau nu. Pentru Biroul partidului, nu va ginditi la altceva, imi stiu lungul nasului.Aseara am aflat ce am de facut. Ca intotdeauna, binele comun inaintea celui personal. Pentru binele partidului, nu pot candida. Daca, Doamne fereste, sint ales? Stiti, nu? Domnul Morega a anuntat ca, daca sint ales in vreo functie, demisioneaza el. Si asa ceva nu se poate.


Comentarii:


bucurenci spune:


Glumesti, nu?


Bogdan Olteanu spune:


bucurenci: da; dar nu e risul meu.
zoom, rd: nici o grija, nu renunt la nimic important.
ozzy: fosnetul codrilor, susurul apelor.


Adrian* spune:


Bogdane, la noi la tara cand doi iti spun ca esti beat ii asculti , te duci acasa si te culci.La tine e putin mai complicate situatia, tie ti au spus zeci de organizatii sa nu te mai amesteci in manevre de culise si nu ai ascultat pe nimeni, de fapt , asta cred ca e problema ta. Te faci ca asculti de toata lumea dar nu ti cont de sfatul nimanui. Iti apreciez tactica , nu mai candidezi ca sa-i dai posibilitatea lui Tariceanu sa fie reales presedinte. Tu sti cata putere ai avut ca simplu membru dar cu el presedinte. Fara el in aceasta functie devi doar un simplu membru.
Iti apreciez inteligenta sclipitoare dar te-as ruga sa o folosesti in scopuri nobile si in lupta noastra politica impotriva lui Traian Basescu , nu te ambitiona sa faci aceeasi graseala pe care ai facut-o candidand in Colegiul 1 , cand toate organizatiile din Bucuresti ti-au sugerat si te-au sfatuit sa nu o faci , tu ambitionandu-te, obtinand un rusinos loc 3 si noi ramanand cu rusinea sa avem un deputat care a fost ales cu voturi provenind din alte colegii.


Bogdan Olteanu spune:

Patriciu e mogul cu acte in regula. adica, e o persoana puternica si care isi doreste sa influenteze politica prin contacte directe. tariceanu e prieten cu el si plateste pentru asta, ca imagine, de patru ani. alti destui ii sint,direct sau indirect, subordonati. Unii au demnitatea sa o recunoasca, altii nu. in tot, partidul nu este subordonat, si nu a fost in ultimii 18 ani, cu o perioada mai delicata in care a incercat valeriu stoica sa il subordoneze cuiva, dar a fost refuzat ca prea putin important. sper sa ramina asa, cu fiecare mogul, serviciu si altele zimbind prin jur, si mai putin inauntru.


Bogdan Olteanu spune:


Adrian*: iti multumesc pentru aprecieri cu aceeasi sinceritate. Sa stii ca, in pnl, calitatea de simplu membru nu e rusinoasa, in orice caz nu pentru mine. Care sint simplu membru de ceva vreme, si nu m-am dat inapoi de la a-mi asuma ultimele doua campanii electorale. Cu rezultate mai bune decit ale altora cu functii. In ce priveste candidatura mea la parlament, as fi dorit sa obtin mai mult decit de trei ori scorul organizatiei pnl bucuresti la locale, dar nu am reusit decit atit si imi pare rau. Data viitoare, poate vom avea mai multa minte, si vom lucra impreuna, nu unii in contra alotora, si atunci om stringe si mai multe voturi.

No comments :