Friday, September 18, 2009

Realizarile lui Traian Basescu in 5 ani de mandat


Într-un nou interviu acordat astăzi postului public de radio, preşedintele Traian Băsescu a atacat, din nou, în termeni extrem de duri, magistraţii, despre care a spus că încalcă legea şi Constituţia şi fac jocuri politice ce au ca miză conducerea Înaltei Curţi de Justiţie şi Casaţie, dar şi viitoarele alegeri de la CSM. Basescu acuză magistraţii de încălcarea Constituţiei şi de jocuri politice, cere atribuţii sporite privind rolul de mediator, o laudă pe Elena Udrea şi spune că un candidat la preşedinţie nu mai trebuie să fie port-drapelul unui partid.
In acelasi interviu ,Traian Băsescu a lăudat performanţele Elenei Udrea, declarând că ceea ce face Ministerul Turismului, pe plan internaţional, pentru promovarea imaginii României este foarte bine, întrucât foarte mulţi turişti străini sunt extrem de "entuziasmaţi" de "frumuseţea" şi "ospitalitatea" ţării, odată ce ajung aici.
Dupa ce a umplut Romania de autostrazi in cele cateva mandate la Ministerului Transporturilor, Basescu a gasit solutia de succes, metoda aeriana. Transportul aerian si soselele suspendate au devenit elemente surpriza in campania electorala a ultimilor ani.


“Daca nu eram eu să-l ajut să supravieţuiască, astăzi nu mai era preşedinte la PSD”, a spus Traian Băsescu, in urma cu cateva saptamani, la TVR, despre Mircea Geoană.

"Am înţeles că eu am expulzat ambasadorul Moldovei de la Bucureşti şi nu Voronin pe al nostru de la Chişinău. Am înţeles că noi am modificat regimul de vize şi nu Voronin. Mă rog, propaganda bolşevică şi, probabil, preşedintele Voronin şi-a adus aminte că la un moment dat i-am dat o mână de ajutor să formeze majoritatea de după alegerile trecute. Probabil, mesajul acesta s-ar vrea un mesaj prin care să arate că ar vrea să coopereze. Nu, de data aceasta preşedintele Voronin nu mai poate spera la sprijinul meu pentru a face majoritatea de care are nevoie ca să desemneze preşedintele"



1 comment :

Anonymous said...

cel mai mare dobitoc in viata:basescu