Tuesday, October 20, 2009

Geoana i-a cerut lui Johannis sa il sprijine in alegeri

"Poate multă lume a fost surprinsă de gestul meu. Vine un rival în campanie, domnul Antonescu, vine cu o propunere şi ditamai partidul şi ditamai alianţa spun că este o idee bună. Nu ascund faptul că am avut discuţii cu domnul Johannis, am fost la Sibiu de mai multe ori, am vorbit cu domnia sa, pot să spun acum, că suntem în direct şi am vorbit de transparenţă, că i-am cerut să mă sprijine în turul doi şi, evident, fiecare are dorinţa şi interesul electoral să meargă la lideri influenţi, aduce foarte multe voturi, a câştigat cu 80% în Sibiu, are o influenţă în zona de centru a Transilvaniei foarte, foarte mare (...)", a declarat Mircea Geoană luni seara.

Întrebat dacă îl doreşte pe Johannis prim-ministru până după alegerile prezidenţiale, Geoană a afirmat că i-a spus deja primarului Sibiului că nu îi poate garanta ce va fi după 6 decembrie. "A fost foarte clar şi este mai mult decât onorant pentru domnul Johannis, care acceptă să intre într-un joc cu şanse reduse. Are şanse reduse să fie numit prim-ministru de către domnul Băsescu (...) Am un răspuns onest, pe care l-am spus şi i l-am spus şi domnului Johannis....Şi i-am spus: nu am cum, pentru că asta este politica, să vă spun că această înţelegere poate să mergă dincolo de 6 decembrie, pentru că ar fi necinstit din partea mea să spun un lucru pe care nu îl pot garanta.

No comments :