Saturday, January 29, 2011

STS a finalizat stenograma in cazul CJ Arges- Nicolescu a luat mita de la Penescu- pachete cu alimente pentru victimele reformei lui Basescu

Monica Macovei:" Ponta şi Năstase au încercat tot timpul să blocheze justiţia" . De acord cu vodcareasa sefa de la clubul lui Gica Soros, daca Nastase nu se juca de-a blocajul justitiei, seful ei de la Cotroceni era de mult sef de camera la Poarta Alba.

Infractorii PDL nu sunt considerati pricol public de catre justitia inculpatului din dosarul Flota , dosare penale suspendate si ingropate adanc in sertare pina la schimbarea regimului Basescu

Elena Udrea - Dosar pentru deturnare de fonduri ascuns de politia politica DNA la ordinul infractorului de la Cotroceni
MONICA IACOB-RIDZI, fost ministru al Tineretului şi Sportului - dosar de corupţie (s-a dovedit că a încercat să distrugă şi probe)
GHEORGHE FALCĂ, primarul Aradului - dosar de corupţie
DAN PĂSAT, deputat PDL Giurgiu - dosar de corupţie şi ameninţare cu arma
MARIAN VERENCIUC, ex-lider al organizaţiei de tineret PDL Botoşani - trafic de persoane
MIRCEA BANIAS, senator PDL Constanţa - corupţie
COSTEL IANCU, fost vicepreşedinte executiv al PDL Dolj - lipsire de libertate
CRISTIAN BOUREANU, vicepreşedinte PDL - corupţie
SORIN PANDELE, deputat PDL de Argeş - corupţie

Man ii cere favoruri lui Boc (Trafic de influenta)

Emil Boc: Da!

Liviu Man: Servus, Emil, Liviu Man La telefon.

E. B.: Salut, salut maestre

L. M.: Poti vorbi?

E. B.: Da, te ascult.

L. M.: Uite, vreau sa-ti spun ca mi-am depus

cererea, stii tu ca mi-a iesit hotarirea aia de consiliu pentru statii.

E. B.: Da, da.

L. M.: Si mi-am depus in sfirsit saptamina trecuta cererea exact pentru locatii si tre' sa ajunga in Comisia de Urbanism.

E. B.: Sigur, sigur.

L. M.: Pot sa-ti dau un SMS cu numarul cererii.

E. B.: Da-mi te rog. Sigur ca da maestre.

L. M.: Multumesc. Te pup. Pa Pa.

Data convorbirii: 30 ianuarie 2006, ora 15.42.02

2006 - Presedintele PD, Emil Boc, primar al municipiului Cluj-Napoca, a cerut Serviciului Teritorial DIICOT Cluj explicatii in legatura cu stenogramele aflate la dosarul "Gazeta", in care apare o convorbire telefonica intre el si Liviu Man, arestat in dosar. Boc s-a intrebat de ce stenograma convorbirii sale a fost mentinuta la dosar, in conditiile in care nu este invinuit, sustinind ca astfel i s-au adus "grave prejudicii de imagine". "A lega in mod arbitrar numele unei persoane publice de o anumita actiune constituie lezarea imaginii publice si incalca art 26 din Constitutie, care vizeaza dreptul la propria imagine", a spus Boc. El sustine ca, in cazul in care nu va primi explicatiile oficiale pe care le solicita, isi rezerva dreptul de a-i da in judecata pe procurori. "Este cazul ca, o data pentru totdeauna, sa se rezolve in Romania aceasta problema a aparitiei in dosare a unor stenograme care nu au nici o legatura cu fondul cauzei", a spus Boc.(Cotidianul)

Obisnuit din perioada cand baga zeci de miliarde de lei din bugetul local al Clujului in echipa sponsorului PDL, Arpad Paszkani , premierul Boc dă 13 milioane euro pentru echipe de fotbal din mediul rural împarte în stânga și în dreapta banii statului în localitățile cu primari PD-L și UDMR pentru finanțarea echipelor de fotbal care vor fi înființate cândva.


STS a "finalizat" stenograma in cazul CJ Arges- Nicolescu a luat mita de la Penescu- pachete cu alimente pentru victimele reformei lui Basescu

STENOGRAMA discutiei din 19 decembrie 2007
Nicolescu Constantin: Noroc boierule!
Penescu Cornel: Traiti, v-am sunat si eu....
Nicolescu Constantin: Te-a cautat daca...Da, te-am cautat sa te intreb daca poti sa ma ajuti si pe mine cu ceva suplimente la povestea asta, ce am cumparat. Sau nu ?
Penescu Cornel: Pai suplimente in ce sens ? Sa va dau ceva pachete ?
Nicolescu Constantin: Ori pachete, ori altceva, ca mai de impartit si eu niste necazuri
Penescu Cornel: Aia, va dau sigur....suplimente. Pai da....cand ?
Nicolescu Constantin: Pai vezi cand poti, daca e maine dimineata, daca...
Penescu Cornel: Da, maine dimineata, da, ca.....Da ?
Nicolescu Constantin: Da. Bine, da-mi un semnal atunci. Da ?
Penescu Cornel: Bine domn presedinte, bine, sanatate
Nicolescu Constantin: Mersi mult, pa.

Sursa: STS , Marcel Opris si Mama Omida Udrea

10 comments :

Matilda said...

PDL a inceput vanatoarea de capete ale opoyitiei. Nu se vor opri aici.
Se consolideaya statul de DREPTI !

Marius Mina said...

@matilda, sunt ultimile zvacniri ale caracatitei intrate in servaj infractional

TANO said...

daca-i vinovat sa faca parnaie.nu conteaza daca-i politic sau nu.sa se aresteze intre ei, poate asa ne curatam

PDL CLUJ said...

Gandacelul Boc. De ce m-ai prins in pumnul tau, Si m-ai fortat? Tu nu stii oare Ca-s mic si eu si ca ma doare Cand tu ma strangi atat de rau? Primar ca tine-am fost si eu, Si-am renuntat la primarie, Si mila trebuie sa-ti fie De plansul si mandatul meu! Din tihna mea din Manastur Tu m-ai chemat la Bucuresti, Si mi-ai promis c-o sa ma cresti. Acum mi-e clar, te doare-n cur. De ce ma lasi acum in pom? Ca-n toate am facut ca tine. Azi plange Clujul dupa mine Si plang si cursele Tarom. Si plange mama mult de tot Ca i-au trantit in plen baiatul Si vede la teve tot satul C-a luat-o premieru-n bot. Si ochii tatei lacrimi storc Cu ei in zare tot ramane. Indura-te de ei stapane Si lasa-ma sa ma intorc. Mi-as lua bilete la low-cost Ca azi m-au cam uitat pilotii. Nu le mai tremura chilotii] Ca cand eram si eu ce-am fost. Asa plangea un ardelean In pumnul ce-l strangea sa-l rupa Si l-a deschis Basescu dupa Ce-l tot strivise an de an. A incercat sa-l mai invie: I-a multumit pentru curaj. Dar ardeleanul in picaj S-a prabusit pentru vecie. Scarbit de fapta ta cea rea, Degeaba-l plangi pe Boc cu zile. Ci mergi spasit acum si zi-le Clujenilor, isprava ta. Iar ca poet, zi-le c-ai vrea Sa aperi orice vietate, Oricat de fara-nsemnatate, Si cu oricata voluptate, In cur, saraca, te-ar pupa.

udrea coco said...

Nulitate pe toate planurile, Pervers doar in ceea ce inseamna minciuna si arta de a insela electoratul, Cladindu-si realizarile de primar al Napocii pe proiectele ramase din ultimele zvagniri de manager public ale lui FUNAR, IERI A ARATAT CEEA CE ESTE. O NULITATE, O SLUGA A LUI BASESCU, UN OM CARE NU A FACUT NIMIC IN VIATA, SI CASA A PRIMIT-O DE LA PRIMARIA LUI FUNAR, DAR CARE SE LAUDA CA A FACUT IN 9 LUNI CAT ALTII IN 20 DE ANI. CE A FACUT: UN COD CIVIL DUPA URECHEA " JURISTULUI" EXMASON BUDA? ERA BINE DACA CITEAU INAINTE VECHEA PROPUNERE DE COD CIVIL A LUI ELIESCU, JURISTI ASTIA DE PIZZA Y, ERA SI TARA MAI CASTIGATA. SI A ADUS NEPOATA SI PE PETER PAL LA CAPITALA? CE STIE BOC SA FACA? PUNETI-L PE ACEST MARE AVOCAT, JURIST, PROFESOR UNIVERSITAR DOCTOR SI OM DE STAT SA REDACTEZE O ACTIUNE IN INSTANTA SI O SA VEDETI CUM CAUTA UN MODEL PE NET; CU CE A INBUNATATIT EL VIATA CLUJENILOR? CU MINCIUNILE SI CU APARTAMENTELE PRIMITE DE APOSTU & CO SAU SPAGA DE LA PASZKANI?

Olimpiu said...

Impresionante aricolele lui Roxana Iordache despre catei...
Roxana isi dedica viata cateilor si traieste printre catei.
Bravo Roxana!

Roxana said...

Doar tu nu crezi că @olimpiu ar fi scris tâmpania-aia?! Sunt disperaţi, săracii îmbuibaţi.

Marius Mina said...

Rox- Disperarea duce la pierzanie , nu?

laurentiu said...

Ce sa te astepti de la un cascador?

Teo Negura said...

Felicitari pentru premiul de la Blog de Blog, Marius, il meritati pe deplin! :)
http://luciaverona.blogspot.com/2011/02/blog-de-blog-bine-ati-venit-la-gala.html