Friday, April 3, 2009

Carmen Harra despre viitorul Presedinte al Romaniei


Carmen Harra, o reputata
clarvazatoare care a uimit America, a declarat de curand ca viitorul Presedinte al Romaniei va fi un mai tanar si mult mai chipes decat Traian Basescu.
„Pe Traian Băsescu nu îl mai văd mult la preşedinţie“, a prezis Carmen Harra. Cel care-i va lua locul lui Basescu va fi „un bărbat foarte atrăgător“.Printre evenimentele prezise de de Carmen Harra pentru viitorul nu prea indepartat se numara si tentativa de asasinat asupra lui Brack Obama. Cine s-ar potrivi cel mai mult descriptiilor lui Carmen, Mircea Geoana sau Crin Antonescu?

21 comments :

Lilick Auftakt said...

Cum a ajuns "cantareata cheala" din Trio Expres asa o maare clarvazatoare? Daca spuneam eu asta nu ma credea nimeni. Ia sa imi trag si eu brand de mama Omida... :))))

Marius Mina said...

Cum a ajuns nu e problema mea, cert este ca in America este foarte bine cotata.Are un Office mare chiar pe 5th avenue si foarte greu ajungi sa-ti faci appointment la ea.A prezis 11 sept 2001 si multe alte evenimente.Altfel crezi ca o bagau televiziunile americane in seama?
Iti spun din ceea ce cunosc, si cunosc destul de bine situatia, are o audienta extraordinara tipa.Asta a fost sa fie sansa ei in viata, si este Big Time.

Marius Mina said...

Lilick, trageti un brand , important e sa-l si lansezi si sa si "lucreze" cu spor.
Si eu stiam ca Antonescu va fi inlocuitorul lui Basescu, doar nu crezi ca mergeam pe mana looserilor ca altii...

Anonymous said...

rau ati ajuns...:)

Lilick Auftakt said...

La americani si la publicul OTV de la noi are succes cantareata. :)) Las' ca e buna! Macar sa bage in cap bizonilor ca Base e pe faras... :))))

George Serban said...

Cine gagica asta ca n-am auzit de ea? E chiar ghicitoare adevarata? Iti dai seama ca daca e "adevarata" se pot economisi atati bani de campanie. Nu facem nimic si-l lasam sa se duca dracu' de la sine.Eu, de cand am vazut ca in PSD cartitele i l-au facut cadou pe Geoana, am inceput sa nu mai fiu atat de sigur ca putem scapa de idiot.
In alta ordine de idei, crezi ca se poate exporta blogul de pe wordpress pe blogspot? Eu am incercat si-mi da mereu eroare?

Marius Mina said...

GEORGE , se poate muta tot , articol cu articol cred.BLOGGER e mai bun decat wordpressul .

Marius Mina said...

@LIlick,
ASA E LA NOI BALCANICII OBICEIUL
cand una de-a noastra are succes si isi face un nume este ori conspiratia serviciilor, ori curva ori escroaca.

Marius Mina said...

BTW , ma bucur ca la romani nu prind decat piesele cu greutate, manelele si sa-ti moara capra dacxa te mint...
Un popor plin de inteligenta si vitalitate.

Lilick Auftakt said...

@Marius

Pai tocmai ca iti ziceam: la noi la poporul manelar otevist o sa mearga. Sa-i dea bice! :)

Maria Barbu said...

Marius, imi doresc foarte mult sa castige prezidentialele Crin Antonescu! Sper sa aiba dreptate madame Harra. Cat depre succesul ei in State, am toata pretuirea, poate ca intr-adevar si-a descoperit vocatia!

Riddick said...

Lucy In The Sky With Diamonds !

Marius Mina said...

@Maria Barbu, dupa cum stau astrele pozitionate , Basescu e pe ultmul drum, catre pensionare.Semnale recente venite din afara demonstreaza ca e pe tobogan, nemailuand in calcul sondajele din tara unde nu depaseste 30% fara contracandidat declarat , inca.E gata !
Eu am curajul sa pun pariu pe orice suma ca boschetarul de la Cotroceni va pierde umilitor pentru el.;

Anonymous said...

@Marius Mina
Chestia asta cu marea clarvazatoare este un fel de a te imbata cu apa rece.Este plin internetul de indivizi care au prezis 11 septembrie si alte "evenimente".
Viitorul presh va fi atat de aratos pe cat vor dori serviciile.Daca tu iti imaginezi ca dragutzul de Crin nu este tot o marioneta ca si Base inseamna ca ai trecut degeaba 20 de ani prin democratura lui nenea Bruckner.
Ca o ironie a istoriei ,in vremurile astea de rahat in care ar trebui mana de fier a maresalului Antonescu Romanica nu poate sa mizeze decat pe Crinisor... Antonescu.

Marius Mina said...

@Anonimule daca aveai un nume iti raspundeam , fiindca nu-l ai iti spun doar ca mai ai de rumegat pina te convingi ca lucrurile nu stau niciodata asa cum vrei tu.
Iti place sau nu, asta va fi , bun sau rau, om vedea. Un lucru stiu sigur si asta ma hraneste spiritual: Basescu e terminat si odata cu el toata caracatitza vidaneasco- udrista.
Ai sa vezi de-abia dupa cat de tare este sau nu ANTONESCU.
Iti vand un pont, nu te apropia niciodata de cainele care tace si doar te priveste ...risti sa te arzi.

Anonymous said...

Hehehe, 3T sau 3 tone cum le spunea lumea pe cand mai canta si Muresan, devenita Harra.... mai este una Urania, sociolog-maior la vremea ei, devenita astrolog. Face bine la conturi, nimic de reprosat. Sper si eu ca Antonescu sa castige, indiferent de ce vede madam asta in palantir si in splina oilor...

Ion de la Chiuiesti said...

D-le Marius, mi se pare o sarlatana de "succes". Babatia a prezis ca Rusia va castiga Europenele de anul trecut, nu? Tzeapa!

dramoleta said...

Si cartile mele au prezis ca Base va pierde. Nu doar alegerile!

Wtg Carmen Harra :))

Marius Mina said...

@Ioane, de data asta a nimerit-o

Anonymous said...

@Marius Mina
Sa fim bine intelesi,si eu imi doresc sa dispara Base.Dar nu pot sa nu observ tacerea adanca a Crinishorului.Cum vrei sa trezesti speranta in cei care au jurat ca nu mai merg sa voteze ,daca faci pe mortu-n papusoi?Daca dragalashul Crin nu-si schimba strategia ,in toamna vor veni la vot doar babatiile PSD-ului si fanaticii lui Base,adica 15% din electorat.

Anonymous said...

Cineva zicea ca e greu sa-ti faci un appointment la ea, eu zic ca nu e chiar asa. Am avut cateva convorbiri telefonice si a fost chiar draguta. Platisem pt 15 minute si am discutat cam 35 de minute. Plus de asta, tot ce a spus s-a adeverit cu exceptia unora fata de care am ramas in stand by :)

Cam atat, numai bine tuturora