Thursday, May 28, 2009

Andrei Chiliman a declansat Megaproiectul "Salt în 2012"

Acum (2009)

După (2012)

Acum (2009)

După (2012)

Acum (2009)

După (2012)

La Primăria Sectorului 1 am lansat, astăzi, în premieră, primul program de regenerare urbană aplicat vreodată în România. Care este noutatea? Utilizarea raţională a fiecărui spaţiu, fiecărui colţişor din domeniul public pentru a-l face util, funcţional şi plăcut. Nu se va mai gândi la nivel micro, la nivel de stradă, ci la nivel de ansamblu. Am început cu reabilitarea blocurilor, continuăm cu crearea unui ambient plăcut în jurul locuinţelor, blocurilor, şcolilor, pieţelor. Londra, Geneva, Berna sunt trei oraşe -care îmi vin în minte şi care au fost supuse regenerării urbane. Perioada: 2009-2012. Primele zone incluse în program: cartierele Chitila, Bucureştii Noi, Pajura, Dămăroaia şi Aviaţiei. În momentul lansării noului site al Primăriei (despre care vorbesc aici în premieră) veţi avea o legătură directă cu aceste programe, pt a vedea cum va arăta blocul, zona, cartierul dvs.

7 comments :

GS said...

Andrei este un primar de toata isprava!

Aviatiei said...

Pot publica si eu poze reale (!!!)din 2004 si 2009 sa vedeti ca in 5 ani nu s-a schimbat in carierul Aviatiei din punctul de vedere al strazilor neviabilizate???? Sa lasam actele de campanie electorala si sa privim realitatea!!! Noi nu prea mai avem rabdare pana in 2012 ca sa ne lamurim ca totul e doar o poveste electorala!

Marius Mina said...

@ Aviatiei, eu am publicat ce in prealabil am verificat si se confirma.Poate in Aviatiei aveti pretentia sa va construiasca vreo pista de aterizare/decolare ca sa multumeasca pe toata lumea?

Anonymous said...

Nimic despre labagiul Pacuraru?
Nimic despre faptul ca L. Orban a fost dat afara din staff-ul lui Crin?

saracutii de voi :) :)

Marius Mina said...

Anonymus, vad ca te-ai molipsit de la Pacuraru.

Ionut said...

nu observa nimeni nimic ciudat? in pozele de acum sunt masini, in 2012 nu mai sunt ... deci care-i treaba? alea-s niste poze, nimeni nu va face nimic!

mihai4 said...

Ha ha,tare raspuns i-ai dat Mariuse.