Monday, June 16, 2008

Victor Ciorbea , o voce care doare


"Oare chiar să nu mai existe printre români doi sau trei patrioţi care să scoată partidul lui Maniu din izolarea în care îl ţine Sistemul securist criminal şi antinaţional?" - Valerian Stan
Colocviul de la Realitatea TV de aseara, condus de data aceasta destul de corect de Tatulici, a aratat inca odata telespectatorilor in general-, si membrilor PNTCD- in special, cine este cu adevarat Victor Ciorbea, care este valoarea lui, ce om politic am pierdut si i-am lasat pe altii sa-l batjocoreasca -daca nu cumva chiar noi am facut-o.Victor Ciorbea este unul dintre cei mai buni si clari vorbitori politici pe care i-am cunoscut eu dupa 1990. Nu intamplator Seniorul i-a acordat toata increderea-,si tot nu intamplator s-a hotarat in laboratoarele FSN-ului ca PD-ul si Traian Basescu sa-l distruga in 1997. Din pacate ministrii nostri l-au aparat atunci doar cu jumatate de glas si NICIUNUL nu s-a dus sa-l ia de guler pe Traian Basescu si sa-l dea afara din sedintele de guvern pe care le sabota cu indarjire si premeditare nelasandu-l pe Ciorbea sa le conduca. Ciorbea venea de jos, l-am cunoscut pe tatal lui-taran in itari si cojoc- dar are un bun simt nemaipomenit. El nu a raspuns mitocaniei lui Basescu cu aceiasi moneda si pana la urma a fost sacrificat. Aseara ati putut vedea o demonstratie de verticalitate si limbaj politic taios la Victor Ciorbea.
Cu durere constat ca PNTCD si-a eliminat pe rand mare parte din valorile umane inlocuindu-le cu pleava si oportunismul ipocritic de azi. Daca-mi amintesc bine, tot maestrul Remus Opris a stat la baza scenariului cu care Ciorbea a fost practic EXPULZAT din PNTCD in 2004.Am vazut aseara un Victor Ciorbea pe care nu-l mai cunosteam , un mesaj de forta care a inghetat pur si simplu audienta , inclusiv monumentul de impertinenta si parvenitism Victor Ponta (o speranta falimentara a politicii romanesti) A dat o replica la care absolut nimeni din platou nu a gasit o contra replica: “Sub guvernarea Ciorbea am salvat ROMANIA de la FALIMENTUL TOTAL ” - “Ati ajuns unde v-ati dorit sa impartiti cascavalul si puterea intre fesenei si fesenei “-Singura reactie a sosit in final de la Tatulici ingropat in condescendenta: ”Mare dreptate aveti D-le Ciorbea”
Pacat ca in Romania se dau inca margaritare porcilor !

Nicolae Constantinescu
Marius Mina

No comments :