Sunday, March 15, 2009

Bogdan Olteanu, o mare dezamagire

În vară, Bogdan Olteanu l-a dus de nas pe premierul Tăriceanu, preşedinte al PNL, în tentativa de a se debarasa de anumite personalităţi din partid, colegi consideraţi adversari personali. Principala ţintă, Ludovic Orban. Victime colaterale: tinerii pe care el i-a promovat.

TENTATIVA ANTI-ORBAN, ETAPĂ ÎN PROIECTUL ANTI-TĂRICEANU

Astfel, Olteanu l-a convins pe premierul Tăriceanu să-l înlocuiască pe tânărul prefect al Capitalei, Cătălin Deaconescu. Înlocuitorul, Ion Ţincu, provine din structurile feseniste. După care a încercat să-l scoată pe Ludovic Orban de la conducerea organizaţiei capitalei şi totodată, pe primarul Andrei Chiliman.

Tentativa lui Olteanu a eşuat, datorită inteligenţei premierului Tăriceanu, care a înţeles - fie şi un pic mai târziu - ce era pe cale să se întâmple în partid. N-a înţeles, însă, până la capăt, pentru că nu a anticipat ce viza dragul lui fin. Era şi greu de imaginat.

Anume, cu mâna prefectului, să implanteze în secţiile de vot din colegiul lui, preşedinţi obedienţi politic, fapt de natură să favorizeze prezumţia de fraudă. O încălcare a legii pe care primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, nu a tolerat-o, ci a sesizat-o public, către B.E.M., delimitându-se de Bogdan Olteanu.

O delimitare care spală onoarea PNL şi fereşte partidul care merită să guverneze în continuare ţara, de ruşinea unei acuze de fraudă. Sau chiar a unei fraude. Patru din preşedinţii de secţii de votare, chemaţi ilegal la “instructaj” de oamenii lui Bogdan Olteanu, au denunţat ilegalitatea. Fotocopiile declaraţilor lor olografe, precum şi declaraţii audio, pe blogul lui Marius Mina.

O fi fost doar un exces de zel prostesc din partea lui Olteanu, pentru că îşi asigurase victoria, prin neprezentarea adversarilor? Prin contracandidaţii palizi pe care îi are, după ce Marinescu-Bideu s-a retras din colegiul lui Olteanu şi s-a dus să-l contracandideze pe Ludovic Orban.

De ce avea nevoie Olteanu de căţei la conducerea comisiilor din secţiile de votare ale colegiului lui? Cumva ca să-l compromită pe primarul Andrei Chiliman, în capul căruia s-ar fi spart totul şi să-şi scoată, totodată, din cărţi, colegii de partid, consideraţi adversari, Ludovic Orban şi Crin Antonescu? Asta, după ce “l-a ajutat” pe premierul Tăriceanu să meargă să candideze la Ciofliceni, în loc de colegiul Pajura-Domenii, unde avea susţinători devotaţi, care i-ar fi garantat o victorie cu 70-80 la sută.

ŞEFUL DE CAMPANIE NESOCOTEŞTE RECOMANDAREA PREŞEDINTELUI PNL

Nu i-a păsat lui Bogdănel de preşedintele PNL şi premierul Călin Tăriceanu, care a recomandat suspendarea campaniei electorale, oricum, pe cea a partidului pe care îl conduce, pentru ziua de 16 noiembrie, în semn de doliu faţă de minerii morţi cu o zi înainte la Petrila, spre durerea unei întregi ţări. Bogdan Olteanu este coordonatorul campaniei electorale a PNL, deci primul care să respecte recomandarea preşedintelui partidului.

Dar Bogdan Olteanu a fost singurul candidat care şi-a desfăşurat campania în acea zi, oamenii lui fiind vizibili în teritoriu, în absenţa tuturor celorlalţi. A absolvit Dreptul, măcar ar fi putut să respecte principiul treuga Dei - armistiţiul lui Dumnezeu. Pentru adunarea şi plângerea morţilor. Mai ales că erau ai tuturor.

Regret enorm ceea ce se întâmplă. Regret pentru că mi-a plăcut foarte mult Bogdan Olteanu şi l-am susţinut, găsindu-i circumstanţe inclusiv în faimosul schimb de replici cu ambasadorul SUA, Nicholas Taubman (editorial din “Ziua”, intitulat “Aliaţi şi licurici”).

MAI BINE PIERDE PNL UN PROCENT ACUM, DECÂT SĂ SE COMPROMITĂ DUPĂ

Regret enorm şi pentru faptul că, dacă Olteanu pierde prin deficit de credibilitate în urma a tot ceea ce a făcut în această campanie electorală, culminând cu uluitoarea tentativă de subordonare a preşedinţilor de comisii electorale din colegiul lui, atunci şi PNL pierde un procent sau două.

Mare păcat. Mai ales că oricare din contracandidaţii lui ar câştiga, nu e nici unul calificat precum el şi poate doar aduce o contribuţie procentuală pentru unul din două partide nefaste, PSD şi PD-L. Dar mai mare păcat ar fi compromiterea PNL.

Dându-l jos pe Călin Tăriceanu - al cărui eşec în alegeri l-ar favoriza, ca să-i ia locul la conducerea partidului şi să dea PNL pe mâna PSD, în schimbul unei funcţii înalte, ori în Guvern, ori mai ales, la conducerea Camerei Deputaţilor, în continuare. Pentru propria poziţie ar putea tranzacţiona şi cu PD-L. La fel ca şi la blatul pentru colegiul 1, zis şi “colegiul lui Bogdan Olteanu”.

Poate mai face vreo cusătură cu aţă albă ca aceea cu băieţii care împart “false” postere cu el în favoarea homosexualilor şi care (există probe materiale) intrau în sediul de campanie al candidatului care i-a incriminat. Fără ca ancheta penală să aibă vreo finalitate. Ea s-a soldat doar cu un mort, fratele unuia din cei doi “drogaţi”, care a făcut infarct când a aflat de arestare.

Homosexualii au fost dezamăgiţi să constate că, în loc să fie sprijiniţi aşa cum se aşteptau, au devenit carne de tun în campania electorală a lui Bogdan Olteanu. Păcat mai ales de soţia lui, care i-a făcut o campanie susţinută, cu un devotament ieşit din comun. Asta, în timp ce Bogdănel se distrează în cabinetul lui, pe genunchi cu iluzia suspendării primarului Chiliman şi a înlocuirii lui Călin Tăriceanu.
Noroc că galbenul PNL e de la lămâie.

http://roxanaiordache.wordpress.com/2008/11/27/bogdan-olteanu-o-mare-dezamagire-pentru-pnl/

7 comments :

Anonymous said...

Dacă legea bunului simţ nu te mai guvernează, există legi ale dreptului de autor, aşa că mai bine şterge frauda-asta. Chiar aşa disperat eşti?!

Marius Mina said...

Nu stiu de care parte se pozitioneaza disperarea.Drept de autor exista, sursa e chiar la final.Am vrut doar sa reamintesc o problema grava din interiorul PNL, pe care atat eu cat si tu, am semnalat-o de mult dar looserii n-au luat-o in seama.Diferenta acum este ca , eu merg pe aceeeasi linie, tu ai schimbat-o brusc din motive pe care amandoi le cunoastem .Bogdan Olteanu, care l-a tocat marunt pe Tariceanu aducandu-l in punctul terminus al carierei sale politice, daca unora le este greu sa vada realitatea asa cum este, mie , mi-e chiar confortabil sa o fac.Am postat articolul tau pentru ca azi voi publica eu o mica analiza cu date concrete in care voi demonstra evolutia lui Olteanu si involutia lui Tariceanu.Mai sunt 6 zile....

March 16, 2009 7:26 AM

Anonymous said...

Vreau o fotografie cu autograf din partea lui CRIN cu specificatia PRESEDINTE PNL .Iar cealalta mai tarziu tot cu CRIN PRESEDINTELE ROMANIEI,cer prea mult?
Eu nu ma multumesc cu putin.

Anonymous said...

@Marius Mina. Eram sigură că dacă îţi bag primul mesaj, ai să ţii cu dinţii de postare.

Eu nu ţi-am cenzurat ţie mesajele, oricât de abuzive ar fi ele, pe blogul meu. Sper că n-ai s-o faci nici tu acum - altădată ai făcut-o.

Noroc că Bogdan Olteanu e băiat deştept. Asta nu i-ai putut-o nega. Dacă n-ar fi băiat deştept, n-ar fi înţeles bine de tot nişte lucruri. Ca dovadă că nu candidează. ŞTII FOARTE BINE CĂ TOATE CHESTIILE ALEA AU FOST NIŞTE ÎNSCENĂRI ELECTORALE FĂCUTE LUI BOGDAN OLTEANU.

Şi au fost nişte înscenări foarte bine şi pervers realizate, pentru că am verificat din surse diferite. Iar pentru mine factorul care m-a determinat să cred că e reală istoria a fost domnul Chiliman.

Cât priveşte publicitatea gratuită pe care mi-o faci, am să postez la tine ce am postat şi la mine, că nu sunt egoistă. :)

Eu apreciez eforturile pe care le faci, mai ales acum când sunteţi disperaţi că băşica de imagine s-a spart. Dar dacă tot te deranjezi să-mi faci publicitate, de ce nu le redai tu şi pe alea despre Crin Antonescu, pe care le scriu pe blogul meu de aproape un an? Pentru că ar reieşi flagrant ceva, că n-a învăţat nimic din criticile mele, mai mult, a recidivat amplificat. Spre victoria finală. Diferenţa e că Tăriceanu, fiind un lider autentic, este receptiv la criticile susţinătorilor, mai ales ale celor necondiţionaţi. Este receptiv şi la observaţii de specialitate. De-aia îşi valorifică superior potenţialul, el nu se va plafona niciodată, va avea mereu resurse, atâta cât va face politică. Probabil, toată viaţa. E făcut să conducă. De altfel şi Bogdan Olteanu s-a dovedit extrem de receptiv la criticile mele extrem de dure şi a avut inteligenţa să le înghită. Chiar să le asimileze. Foarte puţini reuşesc asta. E de cursă lungă.

Deci, Marius, mulţumesc pentru faptul că îmi pui în evidenţă credibilitatea. Atunci când e cazul să critic, critic fără menajamente. Mai dur în zona simpatiei mele politice, decât în cea a antipatiei. Când însă este să apreciez şi să susţin, asta şi fac. Tu faci cum vrei, dar te compromiţi. Îţi ruinezi credibilitatea.

Eu l-am susţinut mereu pe Tăriceanu. Tu ai pus obsesia ta viscerală împotriva lui Bogdan Olteanu mai presus de interesele PNL. Ştii foarte bine că schimbarea lui Tăriceanu ar fi bucuria lui Băsescu şi votul contra Tăriceanu e un serviciu stupid făcut lui Băsescu, care s-a chinuit patru ani să-l dea jos şi cu toate mecanismele lui infernale de putere, n-a reuşit. Acum, Crin are blatul cu Valeriu Stoica. Noroc că va fi reales Tăriceanu, fiindcă altfel ţi-ar fi jenă pentru ce s-ar întâmpla. Inclusiv din vina ta.

Spre deosebire de tine, care nu te-ai jenat să mă acuzi incalificabil, chiar pe blogul tău şi nu te-ai jenat să-mi atribui tot felul de chestii, chiar pe blogul meu, eu nu te suspectez că îi faci deliberat jocul lui Băsescu. Dar eşti prea inteligent ca să nu sesizezi că şi involuntar, tot asta faci. Ştiu, ai să vii cu iluzii, că "îl rupe Crin" şi alte aberaţii din astea infantile. Nici tu nu le crezi.

De fapt, tu ai o obsesie: Bogdan Olteanu. Să-ţi spun ceva, e un băiat prea deştept ca să-l afecteze indiferent ce rezultat al Congresului. Aşa că te duci orbeşte pe o iluzie şi loveşti într-un om, Călin Tăriceanu, pe care chiar tu ai recunoscut că l-ai fi susţinut, despre care spuneai că îţi place din ce în ce mai mult - şi îl demolai pe Crin Antonescu - dacă nu era în cauză Bogdan Olteanu. Astea nu sunt atitudini politice. Astea sunt reacţii emoţionale. Ca să le zic frumos. Şi în genul ăsta de frustrare reacţionează şi agenţii lui Antonescu din partid. Dar eu speram de la tine să ai mai multă minte decât hormonii doamnei Norica Nicolai. Care a pus umărul ei cu origine sănătoasă la dărâmarea lui Victor Ciorbea când era la PNŢCD şi "anima" grupul Poiana Braşov.

Gata, n-are rost să continui. În final, am să te citez dintr-un comentariu de pe blogul meu, din 22 iunie 2008, când erai de părere că Tăriceanu trebuie să-l execute pe Orban: "Arde-i, Tăricene, să nu te ardă ei pe tine!".

Nasol momentul.

Marius Mina said...

Roxana, amandoi stim ca rezultatul votului la Congres il va avantaja pe Antonescu.Ce rost mai are sa continuam o lupta oarba ?Eu am mizat pe cartea castigatoare , tu pe cea perdanta.Se intampla, nu-i nicio nenorocire.E chiar benefica schimbarea in PNL.In legatura cu "Arde-i Taricene " stii la fel d ebine ca mine ca de fapt m-am referit la Bogdan Olteanu , mascat dar cine cunoaste dedesubturile , si-a dat seama perfect.faptul ca tu faci uz de un comentariu denota ingrijorare daca nu chiar disperare.Eu nu revoc absolut nimic din ceea ce am spus , tu ti-ai schimbat radical opiniile din motive pe care amandoi le cunoastem deja.
Unde sunt principiile si verticalitatea unui Comunicator de talia ta?Ce facem, ne transformam in cameleoni la prima strigare?
Ti-am spus ca sunt dispus sa pariez pe castigator, ai curaj sa risti?Cu siguranta nu.Pentru ca TariceaNU si OlteaNU vor pierde !

Anonymous said...

Traiasca Tariceanul viitorul presedinte la alegerile viitoare.

Anonymous said...

@Roxana Iordache:
Legea bunului simt nu te mai guverneaza PE TINE, MINCINOASO!

Roxano, MINTI SFRUNTAT DESPRE CRIN!! Acum,ADICA DUPA CE NATO A PRELUAT ROMANIA, (FOSTA ZONA A NIMANUI) SI CAND OAMENII SUNT INTR-ADEVAR LIBERI SA-SI ALEAGA CONDUCATORII PE CARE II VOR; CAND AZI ROMANII SUNT IMPUTERNICITI SA SE DESCATUSEZE DE clicile voastre de haite de lupi securisti conduse de BASECU, TARICEANU, B.OLTEANU,ETC IZGONINDU-I DE LA PUTERE; ACUM CA VA AZVARLE CA PE DINTII STRICATI, TOCMAI ACUM VA APUCA DISPERAREA DE VA DEDATI, INCLUSIV TU, ROXANA, LA CELE MAI GRETOASE DELATIUNI!! SUNTETI CU DEADREPTUL PATETICI SI BUNI DE LUAT IN DERADERE! HA! HA! HA! HAAAAAAAAAAA!

IAR TU, MINCINOASO, AI SCRIS:
"Crin Antonescu n-a avut caracter, atunci când, în iunie 2008, i-a cerut lui Tăriceanu conducerea Organizaţiei Bucureşti în locul lui Ludovic Orban, iar preşedintele Tăriceanu l-a refuzat şi l-a cooptat la loc pe vicepreşedintele Orban în conducere la Bucureşti, împreună cu domnul Chiliman. O mutare strategică.
INTERNETUK ESTE INCA PLIN CU DECLARATIILE LUI CRIN DE ANUL TRECUT PRIN CARE ZICE "EU NU II BAG CUTITUL IN SPATE PRIETENULUI MEU, LUDOVIC ORBAN," asa cum nu a facut-o niciodata, cu toate ca avea nenumarate ocazii sa o faca.