Friday, June 26, 2009

Radeti-l pe Antonescu ca ne strica ratingul


Cum ordinul se executa fara a fi discutabil , ceea ce era de asteptat se intampla deja de saptamani pe sticla Antenelor. Deontologii suparati pe atitudinea rebela a lui Crin Antonescu au facut corp ansamblu pentru eradicarea raului comun. Cu doar cateva zile in urma am asistat relaxat la o emisiune a Gabrielei Vranceanu Firea in care prostanac sa fii fost, nu ai fi citit pe chipul si limbajul corporal al realizatoarei, intentia clara de a calca in picioare sistemul nervos al unui candidat cu potential si al audientei deopotriva .Intr-o emisiune in care invitatul serii era Crin Antonescu, 20 de minute l-am suportat pe Emil Boc , 15 minute pe Ion Cristoiu si Gabi Firea si vreo 7 minute pe invitat.(Stirea Zilei-24 iunie 2009)
Bagatelizarea si ridiculizarea fac parte din elementele scenice care s-au folosit cu succes in operatiunile de franjurare a imaginii publice .
Astfel de capcane mediatice cu scopul de a arunca in derizoriu un personaj politic se folosesc de obicei cand "subiectul" prezinta un risc major pentru cei care trage sforile "executiei" din spatele cortinei.
Intr-o "editie speciala" pe care-mi permit sa o numesc "Stramba Zilei" , astazi pe Antena 3 , D-na Vranceanu Firea speculand evident verticalitatea protagonistului "Sintezei Zilei", a recidivat ca de obicei in competenta profesionala.
Mi-e greu sa cred ca Mihai Gadea s-a autoinvitat la dezmatul de/formatoarei de opinii si cred mai de graba ca din spirit de echipa a aceptat sa participe la executia publica a celui pe care nu de mult, il aprecia .
Un sentiment ciudat ma impinge sa cred ca exista totusi cateva gene defecte in ADN-ul traditional romanesc, sau un sindrom imuno deficitar masochist care va condamna Romania la inca 5 sau mai multi ani de traianbasescu.
Certitudinea ca odata intrat in turul doi, Crin Antonescu i-ar putea lasa fara obiectul muncii pe multi dintre stiristii zilelor noastre , le-a aruncat o tona de frisoane pe sira spinarii , mult prea sensibila pentru a putea rezista la experiente noi. Conservatori de Romania , ce mama dracului.....

10 comments :

dramoleta said...

Si ca sa ne confirme banuielile, maine, la emisiunea Zig-zag, Cristoiu a invitat-o pe Nuti Udrea.

Marius Mina said...

@Dramoleta

-Bordelul conservatorilor rosii

Anonymous said...

Nu-mi mai aduc aminte exact daca am citit sau doar am discutat cu cineva dar am aceasta amintire despre o intelegere intre Voiculescu si basescul. In amintirea de care iti povesteam se facea un troc intre votarea nu stiu carei legi care il intereseaza pe Voiculescu si, bineinteles, politica antenelor (in perioada de precampanie). Cu parere de rau nu-mi mai aduc aminte sursa informatiei si deci ti-o propun doar sub beneficiul de inventar.

Marius Mina said...

@vlad, din pacate sunt si unii pe care-i consideram de-ai nostrii care au batut ambele palme cu nichipercea marinatul.

tony said...

Poate gresesc dar eu cred ca A3 si Rtv au batut palma cu Geoana !

Chat Noir said...

Şi mie mi-a trecut prin cap ceea ce susţine Tony ... până ce am citit ultima parte a postării tale. S-ar putea să ai dreptate, trăim timpuri (în media) în care doar rating-ul contează.

Filip G said...

Oricum un lucru e cert.
Guvernarea PDL-PSD e un dezastru.
Vadim si Becali vor lua voturi daca candideaza la prezidentiale.Iar CRIN le incurca socotelile.
O mobilizare din partea lui CRIN impreuna cu TARICEANU e solutia castigatoare.
Tariceanu sa taxeze toate greselile guvernului BOC iar CRIN pe partea prezidentiala.

Marius Mina said...

@Tony, si cu geoana si cu Basescu, merg la doua capete motanii .
Chat Noir,nu conteaza ratingul ci locul de munca.Foamea mare la Romanika.

Marius Mina said...

Filip G , daca joaca ca pina acum nu sunt foarte sigur de "solutia castigatoare".

Anonymous said...

Nu intamplator, inca din primavara, am simtit si am afirmat ca:Frica contracandidatilor neofesenisti, conservatoristi, fata de Crinul liberal, poate fi aratata si afirmata satiric. Adica:
"-Pentru Basescu, Crinul liberal
Este o floare, cu parfum Letal!
-Iar pentru Geoana, acelasi Crin
Este o cupa plina cu Venin1"
Asa ca, nu-i de mirare, ca "stiristii"-oriunde s-ar afla, vor incerca...Insa, mai toti uita ca, au de-aface cu o "nuca" greu de spart pe sticla televiziunilor "care sunt!"