Monday, December 1, 2008

Vasile Paraschiv refuza medalia lui Basescu


Disidentul anticomunist Vasile Paraschiv a refuzat să primească din partea lui Traian Băsescu Ordinul Naţional “Steaua României” în grad de Cavaler, acuzându-l pe acesta că este comunist.
Paraschiv a nu a dorit decoraţia, pe care i-o înmânase Traian Băsescu, pe motiv că şeful statului este "un comunist la fel ca toţi ceilalţi care ne-au condus ţara de la Revoluţie". Un exemplu de probitate morala pe care foarte putini romani o mai pastreaza in gene .

"Domnule preşedinte, vă mulţumesc pentru înalta distincţie ce aţi hotărât să mi-o acordaţi astăzi, dar eu sunt obligat să refuz primirea ei de la un comunist, la fel ca toţi ceilalţi care ne-au condus ţara de la Revoluţie şi până azi, împotriva cărora eu am luptat din 1968 şi voi continua să lupt pe cale legală şi democratică până la ultima bătaie a inimii".

Acesta a continuat precizând că "eu nu sunt ca un câine, căruia dacă îi dai o felie de salam el nu mai latră, tace din gură şi te lasă să intri în curtea stăpânului şi să furi totul. Eu nu vreau de la dumneavoastră, domnule preşedinte, decoraţii, bani, funcţii etc. Eu vreau dreptatea şi adevărul pentru întregul nostru popor, adică exact ceea ce aţi promis dumneavoastră poporului nostru în noiembrie 2004 şi care pe mine m-a atras ca un magnet, dar din nefericire nu v-aţi respectat promisiunea făcută, m-aţi minţit şi m-aţi indus în eroare şi pe mine şi întregul nostru popor cu promisiuni pe care nu vi le-aţi respectat niciodată", a declarat Vasile Paraschiv, la microfon, Băsescu, citind dintr-un discurs.

No comments :