Sunday, March 22, 2009

Primele impresii dupa Congresul PNL

Ieri in direct pe Realitatea, intr-un schimb de opinii cu Bogdan Chireac, Bogdan Olteanu , fostul purtator de cuvant si numar doi/trei/patru, neoficial in PNL, si-a expus expertiza cu privire la noua conducere liberala:

” Au inlocuit niste cai de curse cu niste gloabe”.

“Vreti sa spuneti ca Dl.Antonescu si Orban sunt doua gloabe, D-le Olteanu?” l-a intrebat Chireac surprins de excesul de adrenalina al lui Olteanu.

Intrebarea l-a fastacit vizibil pe fosta eminenta cenusie a PNL, incat degeaba si-a cautat cuvintele, dupa ce daduse cu ele de toti peretii cladirii Parlamentului, a fost imposibil sa le mai gaseasca..

Fie iertat , e una dintre simpatiile recente ale Roxanei Iordache…si nu am de gand sa ma cert cu prieteni vechi pentru lucruri atat de marunte.

3 comments :

Anonymous said...

@Marius Mina. Mulţumesc, Marius, din ce în ce mai bine! Mulţumesc pentru faptul că ai lăsat asemenea jenă de comentariu la tine pe blog.
Prostie isterică.

P.S. Să le pun şi eu la loc pe alea pe care nu le observasem şi m-ai rugat să le scot? Pe lângă alea pe care le-am scos din oficiu. Btw - în tot timpul ăsta eu ţi-am luat apărarea şi i-am descurajat pe cei care te insultau. N-aş putea spune că mă aşteptam la reciprocitate, e floare rară.

Anonymous said...

@Marius. Nu observasem articolul tău. Continuă, eşti spectaculos!

Şi când n-ai subiecte, să repeţi fraza aia finală.

Marius Mina said...

@Roxana, nu-l observasem.Doar nu crezi ca-mi pierd timpul toata ziua pe Blog.
O sa procedez si eu ca tine, sa banez IP urile cunoscutilor si a prietenilor.E mai sigur asa, nu?