Thursday, April 2, 2009

Piturca a demisionat, urmeaza Basescu


Victor Piturca ajuns la un acord cu FRF pentru incetarea contractului. El avea dreptul la despagubiri de 600.000 de euro in cazul în care era dat afară, dar după o discuţie cu şefii Federatiei şi-a dat acordul să plece imediat, urmând sa primeasca 300.000 de euro. Printre numele vehiculate ca potentiali inlocuitori ai lui Piturca se numara , Gica Hagi, Razvan Lucescu sau Olaroiu. Pe cine considerati cel mai potrivit tehnician pentru nationala Romanei ?

5 comments :

Lucian said...

eu n-am vazut pe nicaieri ca ar fi deminionat piturca. spre sa fie adevarat

Marius Mina said...

@Lucian, ai vazut la mine pe blog...

Lucian said...

:)

Filip G said...

Propunerea mea e Olaroiu.

Marius Mina said...

Eu nu m-as incumeta sa marsez pe Olaroiu.Boloni mi se pare o solutie.