Tuesday, July 21, 2009

Sondaj 7-14 iulie 2009


Un sondaj al BCS făcut în perioada 7-14 iulie confirmă scăderea lentă, dar sigură a preşedintelui Traian Băsescu, dar şi a candidatului PSD.


Traian Băsescu - 35,4%


Crin Antonescu - 21,4%


Mircea Geoană - 19,1%


Radu Duda - 4,4%


Boc, cel mai antipatic personaj politic

BCS a realizat si un clasament al celor mai antipatici membri ai Guvernului, fericitul castigator al primului loc fiind premierul Emil Boc, nominalizat de 16,7% dintre repondenti.
Seful Guvernului este urmat indeaproape de fostul ministru al Tineretului, Monica Iacob Ridzi, 14,1%, si de ministrul Turismului, Elena Udrea, cu 10,9%.
Sondajul BCS , realizat in perioada 9-16 iulie, pe un esantion de 1.069 persoane cu varsta de peste 18 ani, are o marja de eroare de +/-3%.

10 comments :

balbeck said...

A mai crescut nitel diferenta.
In alt sondaj presedintele avea 30%,Crin Antonescu 19%.

Marius Mina said...

@Balbeck, mai avem putin pina in septembrie, atunci se vor canaliza optiunile mult mai bine, Basescu e in scadere, asta e clar.
Antonescu urca incet dar sigur.

nicole said...

Eu nu pot sa cred ca Basescu are inca atat de multi votanti. Actor bun nu este. Ii doresc sa ajunga la procentul lui Meir.

Marius Mina said...

Nicole, nu ajunge el la procentele lui Nati dar cu siguranta va pierde la scor in turul doi in fata lui Antonescu.

nicole said...

Ce cauta Cozma in sondaj?

Marius Mina said...

Nicole, nu eu l-am pus acolo, umplutura de proasta calitate.

nicole said...

Nu ma gandeam ca l-ai pus tu acolo. Nu stiu daca nenea acela are dreptul sa candideze.
Inca nu ai digerat gluma mea "macabra". Excuses-moi,Marius! Ne sois pas fache!

Marius Mina said...

Nicole, am digerat-o dar m-am facut ca nu...

nicole said...

Marius, este o piesa cu Amza Pelea pe TVR Cultural. Receptionezi postul?

Marius Mina said...

Nicole, nu-l receptionez, imi pare rau ca nu o pot viziona.