Wednesday, August 19, 2009

Sorin Oprescu: Numai poporul roman ma poate determina sa candidez

Pentru a se transforma din edilul Capitalei in prezidentiabil, Sorin Oprescu repeta strategia care l-a propulsat cu succes in fotoliul de primar general si spune ca doar poporul il poate determina sa candideze.
"Numai poporul roman ma poate determina sa candidez. Nu mi-am pus problema banilor. Intai este problema morala a candidaturii si dupa aia cea financiara", a declarat Sorin Oprescu, pentru Gandul.
Edilul Capitalei declara la sfarsitul lunii iulie ca ia in considerare o candidatura, dar are nevoie de mult timp pentru a lua o decizie clara.
"Imi trebuie o serie intreaga de lucruri pentru ca este o hotarare de viata si eu nu m-am jucat niciodata cu viata mea, a pacientilor mei; nu m-am jucat cu viata oamenilor. Mai am nevoie de timp, mai lung sau mai scurt, pentru ca si pe mine ma preocupa la fel ca si pe altii.

"Am nevoie de certitudinea simpatiei si a increderii oamenilor, nu este o perioada in care sa-ti satisfaci vanitatile", a mai explicat edilul Capitalei. Oprescu a adaugat ca ar candida numai ca independent.

"Multi mi-au prezis nenorociri pentru ca nu am un partid in spate, un mecanism. Am, insa, oameni care ma iubesc. Nu ma duc sa trag sluga la nimeni", mai spunea primarul general Sorin Oprescu. Desi sondajele de opinie arata ca primarul Capitalei se bucura de o cota ridicata de incredere in randul romanilor, sociologii nu ii dau acestuia prea multe sanse la prezidentiale daca va candida ca independent, fara un partid care sa il sustina.(ziare.com)

No comments :