Saturday, April 4, 2009

Mesaj din Washington: Basescu Must Go !

Foto:http://www.princeradublog.ro/

Rumorile si stirile din ultimile 24 de ore au scos pe tapet posibilitatea ca Printul Radu Duda sa candideze la presedentia Romaniei.Vizita recenta a consilierului de campanie al lui Obama , Betsy Myers in Romania , aparitiile si declaratiile de sustinere pentru Printul Radu Duda , sunt un semnal cat se poate de clar ca Washingtonul este dezamagit de prestatia lui Traian Basescu. Amatorii de diversiuni au speculat evenimentul incercand sa loveasca doua tinte cu o singura lovitura de imagine. Prima este desigur,o noua tentativa de compromitere a Casei Regale a Romaniei , a doua in ultimii douazeci de ani. A doua tinta, vitala pentru viitorul Romaniei, o reprezinta Crin Antonescu, candidatul cu sanse reale sa-l invinga pe Traian Basescu la prezidentiale.
Pentru ca , matematic vorbind, o eventuala candidatura a Printului Radu Duda n-ar avea de unde rupe cele cateva procente, decat de la candidatul liberalilor .Greu de crezut ca electoratul de stanga, va amenda prostitutia politica pe care Geoana o practica la scena deschisa ,votand cu Alteta Sa Regala , care , a evitat elegant capcana.

Stangacii isi vor imparti voturile in primul tur intre Antonescu si Geoana iar in turul al doilea isi vor indrepta preferintele spre candidatul PNL. O ipotetica participare la cursa prezidentiala al unui membru al Familiei Regale Romane ar fi putut fi interpretata ca o diversiune a serviciilor in slujba lui Basescu. Iar monarhistii traditionali ar refuza sa accepte blasfemia prin care ar calca in picioare Coroana Romana .

1 comment :

Anonymous said...

PRINTUL NICOLAE ESTE ULTIMA SPERANTA PENTRU ROMANI.
DUDA O PALMA DATA INTELIGENTEI.
La prima vizita acasa de pasti Regele Mihai a fost primit de un milion deoameni. El la prezetat pe micutul NiCOLAE ca pe urmasul sau. Pentru ca a dat bir cu fugitii cand popor la rugat printre lacrimi sa nu plece a fost o lovitura de moarte ideii monarhice. Eu am fost artistul care a rupt tacerea. Pe timpul cand regele era interzis, de ziua nationala, la sarbatorirea de la New York m-am urcat pe scena si in fata a sute de invitati romani si straini, printre care sotia presedintelui, am cerut reintoarcerea la monarhie si numirea centrului cultura REGELE MIHAI. Eu am fost acela care a pus un urias portretul regelui inconjurat de flori, in mijlocul expozitiei personale in cartierul marilor galerii de arta din Chelsea. Trebue sa mentionez si despre sotia mea Kiyoko care vorbit la clubul Ciubul Imperial din Tokio in fata familiei imperiale de importanta istorica a personalitatii regelui. In anul 2004 am dedicat expozitia”DE LA DALI LA DEVA” Regelui Spaniei JUAN CARLOS si regelui  MIHAI, Regele Romaniei. Expozitia suprealista a început la New York si, trecand prin diferite orase europene a luat sfarsit in Figueres la doi pasi de Museul Salvador Dali VA ROG DESCHDETI www.devagallery.com/ Spatiul nu permite sa vorbesc despre alte actiuni in favoarea monarhiei si a tarii. Deci mi-am castigat ascendenta morala si sa nu-mi vad de lungul nasului, (cum cere Valerian Stan pe o pagina intraga in New York Magazin) si sa spun lucrurilor pe nume. Daca coabitarea cu comunistii a familiei regale a fost o grea dezamagire pentru toti, si redus sansele monarhiei la zero, introducerea lui Duda in familia regala a pus capacul. Candidatura acestui Duda la presedintie, duce insa casa regala dincolo de marginea permisa, fiind o palma data inteligentei tuturor. Este cantecul de lebada al actualei case regale. Conform legii salice Printesa Margareta nu poate succeda la tronul Romaniei. Aceasta lege poate fi schimbata numai printr-un referendum popular, facut in timpul vietii regelui Mihai. Sansa sa se intample acest lucru este nula. Venirea Printului Nicolae este o ultima speranta si o ultima sansa .Nu de mult am trimis o scrisoare Printului Charles, care ma onorat cu un raspuns. “Revenirea la monarhie prin varul meu Printul Nicolae de Romania este o idee surprinzatoare care merita interesul nostru, dar in ultima instanta viitorul depinde de vointa poporului roman” Intradevar numai poporul poate intoarce roata, si insfarsit sa scape de oligarhia comunist securista ! Robert Horvath DEVA artist New York www.devagallery.com/