Friday, April 2, 2010

Isus Hristos: "Luati, mancati, acesta este trupul Meu, care se frange pentru multi."

Ce ne distruge îndrăzneala şi speranţa?


Isus Hristos a spus Celor Doisprezece Apostoli unele dintre lucrurile ce ne pot distruge speranţa şi ne pot face să renunţăm: neglijenţa noastră de a nu cădea în ispită, lipsa de a lupta împotriva bolii, greutăţilor şi persecuţiei, teama de „grijile“ lumii, căutarea dobândirii de bunuri înainte de toate, renunţarea în locul îndurării până la sfârşit, precum şi acceptarea ca profeţi falşi să ne înşele.


7 comments :

Rox said...

Pentru că nu mai avem repere. La noi, totul e la mişto.

Vouă şi celor dragi ai voştri vă urez sărbători cu multă lumină, sănătate şi bucurie!

Marius Mina said...

Multumim Rox, Paste Fericit , sanatate si tot ce-i mai bun!

Matilda said...

Paşte fericit, sănătate şi lumină în suflet !

George Serban said...

Sa traiesti Marius cu toti cei dragi tie!
Hristos a inviat! Un Paste fericit!

Marius Mina said...

George, Paste Frumos si tie, sanatate si sa ne vedem sanatosi cat de curand!

Adevarat a inviat !

justitiarul said...

HRISTOS A INVIAT !
SANATATE,BUCURII SI PACE-N SUFLETELE NOASTRE CHINUITE.
Bucurati-va din plin de cele 3 zile ale Sfantului Paste,caci dupa aceea ne vom trezi iar in jalea,saracia si nemernicia celor care ne conduc spre distrugerea totala.

Anonymous said...

DREPT LA REPLICA
mariusmioc spune:
luni 5 aprilie 2010 la 4:24:57 pm
Bine domnule Horvath, am înţeles. Aţi contribuit la răsturnarea lui Ceauşescu mai mult decît toţi cei ieşiţi în stradă în decembrie 1989 la un loc. Nu doriţi certificat de revoluţionar (nici nu vi-l oferă nimeni), vreţi doar un loc în cartea de istorie a României. Elementul determinant în căderea lui Ceauşescu este filmuleţul de 5 minute făcut de dv., pe care nu-l puteţi arăta nimănui.
Remarc că durata detenţiei mele din decembrie 1989 scade cu fiecare mesaj al dumneavoastră (nefiind nici măcar la început cea reală). E unul din elementele care pot ajuta cititorii să vă aprecieze credibilitatea.

rhorvath spune:
luni 5 aprilie 2010 la 5:12:11 pm
Domnule Mioc
Am plecat cu 10 ani inainte de revolutie. Sunt cunoscut la New York datorita uniui fapt unic. Cu ocazia Zilei Nationale in fata sotiei lui Ion Iliescu, jumatate de guvern si sute de invitati m-am urcat pe scena si spre surprinderea tuturor am
cerut reintoarcerea la MONARHIE . Am cerut introducerea in Constitutie a declaratiei de la Timisoara. Daca intradevar sunteti interesati va pot da numarul de telefon a fostei mele logodnice care a fost data afara din servici ( redactor Gabriela Popovici- redactia tineret TV ) din cauza relatiilor cu mine. Tatal meu traieste si va
putea sa confirme toate evenimentele. Aurel Cornea agent acoperit al serviciului francez, reprezentantul TV franceze in USA a tinut legatura cu el si poate confirma interventia guvernului american. care mi-a schimbat viata in ultimul moment. Documentul filmat nu poate fi vazut decat dupa o eventuala declasificare a serviciului francez. In schimb se pot citi referiri la el in documentele M 15 al serviciului englez. In alde astea naivitatea dumneavoastra este totala. Revolutia a fost o miscare eroica si spontana. Referirea mea se refera la profitorii revolutiei din care sper sa nu faceti parte.
Eu nu am cerut recunostinta sau medalii sau recunostinta. Le refuzam oricum.
Nu pot sa renunt la adevar. Gestul meu intr-o tara fara dizudenta ( cu cateva exceptii – vezi Goma ) are o semnificatie speciala. Nimeni nu poate sa-mi ia nimic- nici macar dumneavoastra. Sunt mandru ca prin faptele mele am contribuit ( este greu de apreciat in ce masura ) la caderea lui Ceausescu.

Aprecierea marelui revolutionar si erou al revolutiei romane , scriitor care a suferit de lipsa de hartie igienica in arestil militiei de la Timisoara, Marius Mioc se datoreste urmatorului comentariului de pe Roxana Iordache blog

BASESCU – CEAUSESCU – BASESCU
( UNITI PRIN ASPIRATII SI DESTIN )

DOCUMENTUL CARE A PECETLUIT SOARTA LUI CEAUSESCU !
Ceasescu discuta cu un grup de tovarasi despre un proiect dement . In conversatie apar referinte la bomba atomica, bacterioogica, rachete, arme cu laser etc. Filmat inopinat in satul natal Scornicesti , materialul ajunge in occident. Cineastul Robert Horvath intra peste cateva luni in ancheta securitatii si este acuzat de inalta tradare . O scrisoare a presedintelui american Carter ai salveaza in ultimul moment viata si il trimite peste in SUA. Scriitorul Victor Nicolae preia in serialul ” ” DACĂ TRECI PRIN CASA MORŢII ” aceste evenimente de un dramatism deosebit si incepe publicarea lor in editia de miercuri 7 Aprilie 2010 al revistei NEW YORK MAGAZIN.
ARTICOLUL COMPLECT PRELUAT DIN NEW YORK MAGAZIN POATE GASIT PE BLOGUL ROBERT HORVATH- DEVA
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/