Saturday, March 14, 2009

Dinu Patriciu: Traian Băsescu nu are nicio sansa

Dinu Patriciu a declarat la Realitatea TV, că Traian Băsescu nu are nicio şansă să câştige al doilea tur al alegerilor. "Oricine va concura împotriva sa, îl va bate în turul doi".

Referitor la FMI ,Patriciu a declarat că "în România s-ar găsi soluţii pentru criză, iar finanţarea privată, externă şi internă ar putea aduce mai mulţi bani decât o poate face un împrumut de la ei. Imaginea proastă ne-am făcut-o singuri, dacă ştim să ne-o corectăm, banii ar veni foarte repede şi foarte simplu".
"Băncile nu vor mai ţine seama de reglementările BNR, care are un rol negativ în această criză. Această instituţie este inexistentă, nu ştie să se mişte şi nu are ce reglementa".



9 comments :

Anonymous said...

Ehei , Roxano , fata Omidei , parca stiai tu ce scriai acum mai putin d-un an , despre Calin :

"Cu tot riscul de a fi antipatică, spun ceea ce le spuneam şi ţărăniştilor când erau la guvernare şi greşeau: nu e bine, Căline! Drumul e greşit, te duce pe fundătură. Revino-ţi, fii domnul pe care îl cunoaştem! Fă diferenţa, altfel, nu vom mai avea ce alege."

Si tot atunci il laudai de zor pe ... Orbamn , acum amicul si sprijinitorul lui ....... Crin !!

Saraca de tine , Roxanico ! E greu cu virajele astea , pe scari ... Oh ,oh , si cind imi aduc aminte din tineretzele tale , cind erai tzaranista (ca multi dup-aici ) infocata si injurai la greu PNL-ul , mai ca-mi vine sa zic si eu ca Agamitza Dandanache : ... si clopotzei balanga-balanga , domnitza mea ! ....... vai , ce ametzit sunt , domnitza mea ! :)


p.s. am repostat si eu aici , ca la liberala Roxana vad ca nu apare ! Poate reusesti tu sa-i transmiti pe blog din partea mea , postarea asta si sa-i urezi ... succesuri multe , cu Calin Anton in frunte !

Marius Mina said...

@gogule , i-am retransmis mesajul.Ciudat , ea nu are moderare

Anonymous said...

Multzam fain !

Marius Mina said...

N-ai pentru ce, eu mi-am facut doar datoria de prieten si i-am transmis mesajul...

Lilick Auftakt said...

Daca a ajuns sa scrie Thor la tine e clar. Hahahahaha! Tot asa, Mariuse! Pedelistii te aplauda!

Marius Mina said...

@lilick, numai tu ai vrea sa scrii peste tot si ei pe nicaieri?
la mine e democratie lol
Ai uitat cand scriai pe blogul luisi te plangeai ca iti iei suturi?
Si de unde tragi concluzia ca e el? Ai vreun DNA tester langa tine?

Lilick Auftakt said...

Iti mai pot confirma asta destule persoane. Si stii si tu, nu incerca sa duci pe cineva.

Eu nu scriam pe blogul lui. Te inseli. Pe al lui Patrasconiu scriam. Unde era si el.

Marius Mina said...

de parca conteaza, Patrascoiu sau Thor...give me a break

Anonymous said...

@Lilick

Dar le cam furi, nu gluma! Pe unde te duci o iei peste botic. Vad ca, mai nou, pana si "ai tai" s-au saturat de aberatiile si obsesiile tale :)