Tuesday, February 24, 2009

Crin Antonescu - Vorbe Grele

Circula cu mare viteza prin targ, zvonul ca Tariceanu ar intentiona sa se retraga din cursa pentru un nou mandat la sefia PNL. Ceva e aproape putred in Skandinavia...

Crin Antonescu in emisiunea lui Victor Ciutacu- "Vorbe Grele" a facut cateva declaratii care clarifica situatia dinaintea Congresului Extraordinar PNL din 20-21 martie ac.
"Exista posibilitatea ca unul dintre noi sa-si retraga candidatura, dar nu exista posibilitatea ca eu sa-mi retrag candidatura", a afirmat ieri vicepresedintele PNL Crin Antonescu, intrebat daca este posibil ca el sau Ludovic Orban sa renunte la candidatura la sefia PNL. "Infiintarea unei functii de prim-vicepresedinte, de exemplu, consacrarea unui numar doi oficial in partid e binevenita", a precizat liderul PNL. "Nu dau sfaturi. Eu nu mi-am anuntat imediat candidatura. Mi-am anuntat candidatura dupa examinarea nu doar a sanselor, ci si a sustinerii pentru un anumit proiect. In momentul in care am facut acest lucru, nu exista nici o posibilitate sa-mi retrag candidatura. Am participat la multe batalii politice, pe unele le-am castigat, pe unele le-am pierdut, dar din nici una nu tin minte sa ma fi retras", a comentat vicepresedintele PNL.
"Tot ce sper este sa mai gasesc vreun contracandidat pana la sfarsit", a adaugat Antonescu.
"Fara indoiala ca, daca va candida la o functie in conducerea PNL, Orban va avea votul meu", a raspuns Antonescu referitor la posibilitatea de a-l sustine pe colegul sau Ludovic Orban, daca va candida, la Congresul Extraordinar din 20-21 martie, pentru un alt post decat cel de presedinte al PNL. "Presupun ca, asa cum a declarat in repetate randuri, daca nu va fi in cursa, Orban ma va sprijini, dar nu este un lucru esential in acest congres", a mai afirmat el. Antonescu a confirmat astfel ceea ce se stie de cateva zile, respectiv faptul ca, atunci cand a solicitat si a obtinut semnatura de sustinere pentru sefia PNL din partea a 27 de filiale liberale, aceiasi lideri au convenit si cu Ludovic Orban ca-l vor sustine, insa nu pentru presedintia PNL, ci pentru o functie de vicepresedinte.



7 comments :

Garcia Muerte said...

Crin este singurul politician care este manat in lupta de credinte politice, de ideologie. Restul? Niste fripturisti de joasa speta. Sper sa reuseasca la Congres sa acceada in functia care ar trebui sa ii revina de drept.

Anonymous said...

E un politician despre care nu-mi aduc aminte sa fi derapat.Si eu il simpatizez

Marius Mina said...

Garcia, you got it right.
@Simona-Nu stiu daca-l simpatizez dar cu siguranta il apreciez.S-a maturizat enorm in utimii ani si cu putin efort poate face performanta.Inclusiv la toamna.God Bless!

Lilick Auftakt said...

Ar fi fost o stire tare daca Antonescu il sustinea pe Orban ca presedinte, si Orban pe Antonescu. :)

Marius Mina said...

Niciodata nu e prea tarziu ,Lilick.
Ce ne facem cu Tariceanu care ar fi vrut sa alerge de unul singur si-avea pretentia sa iasa pe locul 2 si 3?

Unknown said...

Pentru ca totul sa fie pus la punct as dori sa faceti un efort si sa va amintiti de scandalul produs la Tulcea atunci cand C.Antonescu a fost ministru pe vremea CDR ! Nu de alta dar ca nu cumva cei mai tineri sa-l confunde cu o lebada alba!

Ruxandra-Georgeta Lungu said...

Sunt momente in care trebuie sa stii cand sa te retragi, ma refer, evident, la Tariceanu.
Cat despre Crin Antonescu, adevarat, nu a fost implicat in scandaluri sau povesti dubioase.
Singurele lucruri pe care i le-as "reprosa" este ca a fost aproape toata viata bugetar si nu retin vreo initiativa legislativa notabila pe care s-o fi promovat.