Wednesday, March 18, 2009

Crin Antonescu :"Sper intr-un scor de peste 60%"

Intr-un interviu acordat astazi unui cotidian central, Crin Antonescu este confident in votul Congresului."Au iesit atatea operatiuni de propaganda in legatura cu estimarile acestea incat imi este si groaza sa mai spun ceva. Eu am spus, atunci cand am lansat candidatura, ca am sustinerea a 28 de presedinti de organizatii judetene. Unul dintre ei s-a razgandit, ca sa nu zic altfel, si au ramas 27 de presedinti de organizatii care sustin in continuare si candidatura mea, si proiectul politic pe care l-am prezentat ieri. Eu n-am vorbit de 27 de organizatii, am vorbit de 27 de presedinti de organizatii, care au fiecare un nume, un prenume, un numar de telefon. Sunt lucruri care se pot verifica. Am spus cu un alt prilej, intrebat de estimarea pe care o fac in legatura cu filialele care in majoritate ma vor vota pe mine, ca eu contez pe 32-33 de filiale in care sa primesc voturi. Ce e clar e ca vor fi foarte putine organizatii care vor vota monocolor. In fond e un vot liber, nu e un mandat imperativ. Se cunosc deja destul de clar si s-au aratat si la votul din delegatia permanenta anumite orientari. Pana la urma nu ramane decat sa numaram la finalul congresului. Eu sper intr-un scor de peste 60%."
Dupa victoria din Delegatia Permanenta repurtata luni de echipa lui Antonescu, Ludovic Orban declara satisfacut:
"Daca l-am invins noi pe Tariceanu la votul deschis din Delegatie, este clar ca vom castiga la alegerea presedintelui care se va produce prin vot secret".
Cuprins de panica, Tariceanu apeleaza la solutia de avarie, incercand sa formeze un nou tandem cu liderul PNL Ilfov , Marian Petrache . "Socotelile" lui Tariceanu au fost date insa peste cap de anuntul surpriza al lui Teodor Atanasiu , care si-a exprimat si el vointa de a candida pentru pozitia de Prim-vicepresedinte. Votul delegatilor va demonstra daca optiunile si miscarile disperate de ultim moment ale actualului lider PNL au fost sau nu , inspirate.
Astazi s-a incheiat perioada depunerii cererilor de candidatura la sefia PNL.Au ramas in cursa oficiala doar Crin Antonescu si Calin Popescu Tariceanu.Pentru pozitia de Prim-Vicepresedinte si-au depus dosarele 4 persoane: Ludovic Orban, Romeo Stavarache, Teodor Atanasiu si Marian Petrache

No comments :